„Volvo“ sugalvojo, kaip įdarbinti autonominius vilkikus: jiems teks svarbi užduotis

2019 m. birželio 13 d. 16:20
„Volvo“ elektra varomas ir nuotoliniu būdu prie kompanijos informacinių sistemų prisijungęs, bet autonomiškai veikiantis vilkikas „Vera“ yra svarbi integruoto krovinių gabenimo tarp logistikos centro ir Geteborgo uosto terminalo sprendimo dalis. 
Daugiau nuotraukų (4)
Inovatyvi transporto priemonė sukurta bendradarbiaujant sunkvežimių gamintojui ir keltų bei logistikos kompanijai DFDS.
Įgyvendindama šį projektą „Volvo“ siekė praktiškai išbandyti „Vera“ realioje darbo aplinkoje. 
Prie kompanijos sistemų realiu laiku prisijungęs autonominis sunkvežimis užtikrins sklandų krovinių srauto iš logistikos centro į uosto terminalą, iš kurio jie vežami į galutines pristatymo vietas visame pasaulyje, judėjimą.
Logistikos centrams, gamykloms ir uostams skirtą pirmąjį autonomiškai veikiantį vilkiką skirtą „Volvo“ pristatė 2018 metais. 
„Vera“ pavadintas elektra varomas vilkikas pritaikytas dideliam tikslaus paskirstymo reikalaujančių krovinių kiekiui gabenti nedideliais atstumais.
Siekiama sukurti integruotą sistemą, kurią sudaro grupė nuolat nuotoliniu būdu stebimų „Vera“ transporto priemonių, kurios nepertraukiamu srautu gabenantų krovinius nustatytu maršrutu. 
Eksploatacijos realiomis sąlygomis metu bus renkami papildomi duomenys. 
„Volvo“ ketina „Vera“ sunkvežimius naudoti kituose panašiuose projektuose, kuriuose jie papildytų tradicinius šiandien naudojamus transportavimo sprendimus.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.