Lietuvos vairuotojai, užsakę naująją „Mazda3“ su šiuo varikliu, pirmuosius automobilius koncerno atstovybėse galės atsiimti rudenį. Hečbeko kaina prasideda nuo 24590 eurų.
Dvigubas veikimo principas
„Skyactiv-X“ Variklis išsiskiria tuo, kad jame įdiegta „Mazda“ patentuota technologija, kuri leidžia suderinti benzininiam ir dyzeliniam varikliui būdingus mišinio uždegimo būdus cilindro degimo kameroje – degimas vyksta veikiant ir slėgiu, ir uždegimo žvake.
Tai pirmasis tokio tipo serijinis variklis pasaulyje.
„Mazda“ inžinieriai teigia, kad technologija leidžia nuskinti gardžiausius abiejų tipų variklių vaisius – benzininio variklio galią esant aukštiems sūkiams ir dyzelinio variklio trauką žemame sūkių diapazone.
Dviejų litrų darbinio tūrio „Skyactiv-X“ galia siekia 180 AG, o sukimo momentas – 224 Nm.
Siūlo įvairius derinius
Gamintojo duomenimis, pagal WLTP ciklą šis variklis suvartoja 4,6 litro benzino 100 km kelio, o jo anglies dvideginio emisija siekia 96 g/km.
„Mazda3 Skyactiv-X“ taip pat komplektuojama su hibridine technologija. Vadinamoji švelnojo tipo jėgainė, kurią sudaro 24V starteris-generatorius, padeda sumažinti degalų sąnaudas ir anglies dvideginio emisiją
„Skyactiv-X“ bus montuojami tiek „Mazda3“ hečbekuose, tiek sedanuose, o kartu su šiuo varikliu bus galima rinktis mechaninę arba automatinę pavarų dėžę.
Hečbeką taip pat bus galima užsisakyti su visų varančiųjų ratų pavara.
Kiek vėliau „Skyactiv-X“ variklis bus pradėtas montuoti ir į naują kompaktinį miesto visureigį CX-30.