10 patikimiausių naudotų automobilių ir didžiausi jų trūkumai

2019 m. kovo 20 d. 21:28
Lrytas.lt
Yra įvairių būdų suskaičiuoti, kokie automobiliai patikimiausi, bet vis tik geriausias būdas – paklausti pačių žmonių, kurie tokius modelius vairuoja.
Daugiau nuotraukų (11)
Didžiosios Britanijos žurnalas „What Car“ apklausė net 18 tūkst. vairuotojų, turinčių daugiau nei 100 tūkst. km nuriedėjusius automobilius ir išsiaiškino, kurie iš jų mažiausiai genda. Tarp jų – ir nemažai automobilių, labai mėgstamų Lietuvoje.
Be to, kadangi absoliučiai negendantys automobiliai neegzistuoja, vairuotojai papasakojo ir kokių gedimų galima tikėtis, rašo dailymail.co.uk.
Kiekvienam modeliui buvo apskaičiuotas patikimumo reitingas, kuriame įvertintas ir gedimų dažnumas, ir rimtumas.
Pateikiame 10 pačių patikimiausių modelių, kurių patikimumas paremtas vairuotojų atsiliepimais. Be to, atkreipkite dėmesį ne tik į modelio pavadinimą, bet ir į pagaminimo metus, nes skirtingų kartų automobiliai technologiškai gali stipriai skirtis.
10. „Toyota RAV4“ (trečioji karta, 2006-2013 metų)
Patikimumo reitingas - 81.9%
„Toyota RAV4“ yra vienintelis miesto visureigis šiame sąraše. 
71 proc. savininkų tikino, kad jų RAV4 per pastaruosius metus neturėjo jokių problemų. Likusi dalis vairuotojų įvardijo stabdžių sistemos bei važiuoklės gedimus, buvo paminėti ir variklio elektronikos bei išmetimo ir degalų sistemų problemos.
Dauguma gedimus patyrusių vairuotojų sakė, kad tai buvo nedidelės problemos ir taisymui užteko vienos dienos.
9. „Toyota Avensis“ (trečioji karta, 2009-2015 metų)
Patikimumo reitingas - 82.3%
„Toyota Avensis“ nėra taip gerai įrengta, kaip vokiškieji „Audi A4“ ar „Volkswagen Passat“, bet dėl šio paprastumo taip pat mažiau yra kam sugesti.
Tik 19 proc. tokių automobilių savininkų per metus patyrė gedimų, o tarp jų minėti kėbulo trūkumai, kaip rūdys, ir pavarų dėžės gedimai.
Dėl to išlaidos remontui gana stipriai svyravo nuo simbolinių iki pavieniais atvejais keturženklių už pavarų dėžės keitimą.
8. „Kia Cee'd“ (pirmoji karta, 2007-2012 metų)
Patikimumo reitingas - 83.6%
Korėjietiški automobiliai ilgai negarsėjo patikimumu, bet naujausi šios šalies gamintojų modeliai gerokai pataisė reputaciją. Tačiau pagal vairuotojų atsiliepimus, jie turi gana specifinę „ligą“.
22 proc. vairuotojų, turinčių daugiau nei 100 tūkst. km nuvažiavusį „cee'd“, pranešė per metus patyrę bent vieną gedimą, o dažniausiai minimos problemos – pavarų dėžės bei sankabos gedimai. Tiesa, apie trečdalis jų buvo suremontuoti pagal garantiją.
7. „Honda Civic“ (aštuntoji karta, 2006-2012 metų, varomi benzinu) 
Patikimumo reitingas - 83.7%
Aštuntosios kartos „Honda Civic“ nuo pat pristatymo išsiskyrė savo neįprasta išvaizda ir gavo „kosminio“ pravardę. 
Apklausus šio modelio savininkus paaiškėjo, kad yra jaučiamas skirtumas tarp benzinu ir dyzeliu varomų versijų.
Tarp benzinu varomų automobilių savininkų gedimų patyrė 24 proc, bet didžioji dalis jų buvo susiję su akumuliatoriumi ir nebrangiai pataisomi. Tiesa, keletas vairuotojų pranešė ir apie itin brangius važiuoklės gedimus.
6. „Škoda Octavia“ (antroji karta, 2004-2013 metų, varomi dyzelinu)
Patikimumo reitingas - 85.3%
„Škoda Octavia“ gana populiari tarp vairuotojų dėl talpumo ir patikimumo. 
Tik ketvirtadalis „Octavia“ vairuotojų patyrė problemų per metus, o daugiausia jų – susiję su kėbulo trūkumais, kaip rūdys.
Retkarčiais pasitaikė ir su varikliu bei važiuokle susijusių gedimų, bet dauguma vairuotojų tvirtino, kad nebuvo priversti dėl to sustoti kelyje.
5. BMW 3 serija (šeštoji karta, F30, 2012-2018 metų)
Patikimumo reitingas 88.7%
Kadangi šis modelis dar pakankamai naujas, mažiau nei 100 tūkst. km nuvažiavę automobiliai nebuvo vertinami. 
Bet tie BMW, kurie jau peržengė šią ribą, savininkų buvo įvertinti labai gerai.
Problemų per metus patyrė tik 17 proc. savininkų, o dažniausi gedimai buvo su varikliu nesusijusi elektronika, kaip kondicionierius ir pan. 
4. „Toyota Avensis“ (antroji karta, 2003-2009 metų)
Patikimumo reitingas - 89.5%
„Toyota Avensis“ jau buvo minėtas šio sąrašo 10 vietoje, bet įdomu tai, kad senesnės kartos modelis trūkumų turi dar mažiau.
Net 16 metų amžiaus automobiliai vis dar puikiai važiuoja, o daugybė savininkų gyrė jų patikimumą.
Tik 14 proc. savininkų tvirtino per metus taisę automobilį, tačiau atsiradę gedimai buvo gana rimti. Vairuotojai minėjo variklio, variklio elektronikos, degalų sistemos bei važiuoklės gedimus.
3. „Ford Focus“ (trečioji karta, 2011-2018 metų, varomi dyzelinu)
Patikimumo reitingas - 89.6%
Tarp 100 tūkst. km viršijusių „Ford Focus“ savininkų 18 proc. tvirtino per metus turėję gedimų.
Dyzelinu varomi automobiliai pasirodė esą patikimesni, o kaip dažniausią gedimą vairuotojai minėjo akumuliatorių. Taip pat buvo įvardinta problemų su varikliu, degalų sistema ir pavarų dėže.
2. „Honda Civic“ (aštuntoji karta, 2006-2012 metų, varomi dyzelinu)
Patikimumo reitingas - 89.8%
Septintoje vietoje jau minėjome aštuntosios kartos „Civic“, varomą benzinu, bet pasirodo, kad dyzeliniai yra dar patikimesni.
Tik 15 proc. jų savininkų turėjo problemų, o dažniausi gedimai buvo problemos su akumuliatoriumi bei oro kondicionieriumi. 
Keli vairuotojai minėjo ir problemas su stabdžiais, degalų sistema bei salono apdaila, bet praktiškai niekam neteko dėl gedimo stoti kelyje.
1. „Ford Fiesta“ (2008-2017 metų, varoma benzinu)
Patikimumo reitingas - 89.9%
Pagal vairuotojų atsiliepimus, pačiu patikimiausiu automobiliu išrinkas miesto mažylis „Ford Fiesta“. Šis modelis D.Britanijoje yra labiausiai perkamas daugiau nei 10 metų iš eilės, todėl daug vairuotojų galėjo pasidalinti savo patirtimi.
Apie problemas minėjo penktadalis vairuotojų, bet gedimai buvo smulkūs – kėbulo problemos bei su varikliu nesusijusi elektronika.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.