Ligšiol Kaune buvo 11 stotelių, kurios veikia privačiose valdose.
Dauguma jų veiks miesto centre, taip pat Kauno pilies prieigose, greta Lietuvos zoologijos sodo.
10 stotelių bus 22 kW galios, o šalia Karmelitų bažnyčios veiks greitojo įkrovimo (50 kW) stotelė, kurioje elektromobilius galima rimtai papildyti vos per 20 minučių.
„Elektromobilių skaičius didėja, todėl didėja ir įkrovimo stotelių poreikis“, – kalbėjo Kauno vicemeras Andrius Palionis. Pasak jo, esant poreikiui, stotelių tinklas ateityje galima būti dar labiau plečiamas.
Naujo dizaino stoteles Kaune stato bendrovė „Elinta“, kuri šalyje įrengė apie 500 stotelių elektormobiliams įkrauti.
„Užsienyje mūsų gaminiai žinomi dar geriau negu Lietuvoje“, – kalbėjo šios įmonės vadovas Vytautas Jokužis. Jis neabejoja, kad elektromobiliai yra vienintelė išeitis siekiant sumažinti oro taršą miestuose.
„Naftos gręžinio Kaune neišsikasime, o elektros energijos galime pasigaminti iškėlę ant stogo saulės kolektorių“, – pridūrė vienas aktyviausių elektromobilių propaguotojų Lietuvoje Vladas Lašas.
Pasak Kauno savivaldybės Transporto ir eismo organizavimo skyriaus vedėjo Pauliaus Kero, mažiausia penkerius metus įkrauti elektromobilius bus galima nemokamai.
Kol kas miesto valdžia neketina atsisakyti ir kitos lengvatos – tokioms transporto priemonėms netaikoma rinkliava už stovėjimą miesto gatvėse.
„Galbūt ateityje šios lengvatos neliks. Kai kuriuose Europos miestuose atsirado tiek daug elektromobilių, kad jų stovėjimą teko apmokestinti“, – kalbėjo P.Keras.