Pagal šį susitarimą kompanija rūpinsis kalkakmenio gabenimu į netoliese esantį uostą.
Įdiegs kitais metais
Kalkakmenis šešiais autonominiais „Volvo FH“ sunkvežimiais iš kasyklos bus gabenamas tuneliais, penkių kilometrų atkarpa iki uoste esančio smulkintuvo.
Nuo 2018–tųjų pradžios vyksta šio sprendimo bandymai realiomis sąlygomis, o iki 2019–tųjų pabaigos tikimasi įdiegti visiškai funkcionalų komercinį sprendimą.
Pagrindą šiam susitarimui padėjo sėkmingai vykdomi bandomieji autonominių transporto priemonių projektai, kurių metu buvo atliekamos gabenimo užduotys šachtose, cukranendrių plantacijose ir miesto gatvėse, surenkant buitines atliekas.
Tačiau šis komercinis sprendimas yra išskirtinis „Volvo Trucks“ kompanijai.
Užuot įsigijusi autonominių sunkvežimių, įmonė „Brønnøy Kalk“ nusprendė pirkti kompleksinį transporto sprendimą – kalkakmenio gabenimo tarp dviejų taškų gabenimo paslaugą.
Padidins efektyvumą
„Šiame rinkos segmente konkurencija yra itin didelė, todėl kiekvieną dieną turime ieškoti naujų sprendimų leidžiančių dar labiau padidinti darbo efektyvumą ir kompanijos produktyvumą ilguoju laikotarpiu.
Turime aiškią viziją ir savo verslo sėkmę siejame su naujausių skaitmeninių technologijų teikiamomis galimybėmis.
Pasirinkę autonomines transporto priemones reikšmingai padidinsime savo konkurencingumą globalioje rinkoje“, – sako kasyklos generalinis direktorius Raymondas Langfjordas.
Pagal pasiektą susitarimą klientas iš paslaugos teikėjo įsigyja kompleksines transporto paslaugas, už jas atsiskaitydamas pagal pristatytų krovinių svorį.