Kompanija skelbia, kad naujasis lokomotyvas padės geležinkelių operatoriams išnaudoti elektrifikuotus geležinkelio ruožus, sumažinti traukinių eksploatacijos sąnaudas ir prisidės prie mažesnės aplinkos taršos.
Šis lokomotyvas bus naudojamas krovininių traukinių sąstatuose Vokietijos teritorijoje, kurioje apie 60 proc. visų geležinkelio linijų jau elektrifikuotos.
„Vectron Dual Mode“ geležinkelių operatoriams leis įveikti skirtingus geležinkelio ruožus nekeičiant lokomotyvo, o gabenant krovinius urbanizuotose teritorijose tai padės sumažinti taršos ir triukšmo lygį.
Tikimasi, kad ateityje hibridinio tipo lokomotyvai taps efektyvesne ir gamtai draugiškesne alternatyva už šiuo metu plačiai naudojamus dyzelinius lokomotyvus.
Lokomotyvas turi 1435 milimetrų pločio riedmenis, jo svoris siekia 90 metrinių tonų.
Nepriklausomai nuo naudojamos energijos rūšies, šis lokomotyvas išvysto 2 tūkst. kW galią ir gali pasiekti 160 km/val. maksimalų greitį.