Ji leidžia kiekvienam automobilio keleiviui klausytis savo muzikos, kalbėti telefonu naudojantis laisvų rankų sistema, o vairuotojui girdėti automobilio elektronikos sistemų perspėjimus.
Kai veikia technologija?
SSZ technologija sukuria atskiras akustines zonas automobilio viduje, kuri leidžia izoliuoti vairuotoją ir kiekvieną keleivį atskirai.
Daugybė automobilyje sumontuotų garsiakalbių naudojantis mokslininkų atrastais principais reguliuoja (sumažina arba padidina) garsų lygius ir bangas.
Tai leidžia atskirti garsus, kuriuos gali girdėti atskirose sėdynėse sėdintys keleiviai ir juos vieną nuo kito visiškai izoliuoti.
Panašiu principu šiuo metu veikia triukšmą slopinančias sistemas turinčios ausinės.
Įprastai keleiviai naudojasi ausinėmis, kad galėtų netrukdydami aplinkiniams klausytis savo mėgstamos muzikos, tačiau kaip pažymi „Kia“ atstovai, tai kelia nereikalingus socialinius barjerus, nes neįmanoma bendrauti su šalia sėdinčiais.
Keliaujant automobiliu, kuriame įrengta SSZ technologija, anot gamintojo, kiekvienas keleivis galėtų prijungti telefoną „Bluetooth“ sąsaja ir klausytis patinkančios muzikos netrukdydamas kitiems.
Tobulina ketverius metus
SSZ technologija taip pat leidžia kalbėti telefonu naudojantis laisvų rankų įranga. Pažymima, kad tokiu atveju būtų užtikrinamas pokalbio privatumas.
Ši technologija neleidžia keleiviams girdėti garsų, kurie yra būtini vairuotojui. Pavyzdžiui, navigacijos sistemos komandas, įvairius perspėjimus bei informaciją apie automobilio būklę ir t.t.
Vairuotojas juos galės girdėti, bet tuo pat metu keleiviai galės mėgautis tyla arba netrukdomi klausytis savo muzikos.
Tai itin svarbu, pavyzdžiui, jeigu automobilyje vežamas miegantis vaikas. Jam gali būti sukurta visiškos tylos ir ramybės zona.
Korėjos kompanija šią technologiją kuria nuo 2014 metų, o iki visiškai paruošti ją serijinei gamybai ketina per artimiausius dvejus metus.