Gamintojas skelbia, kad ši įranga užtikrina optimalią trauką ir stabilumą važiuojant bet kokiais paviršiais.
Priklausomai nuo kelio sąlygų, priekiniais ratais varomo „Grandland X“ vairuotojas centrinėje konsolėje įrengtu sukamuoju valdikliu gali rinktis tinkamą traukos kontrolės režimą.
Elektronika tuoj pat paskirstys sukimo momentą ratams ir suregulius ESP nustatymus.
5 nustatymai, kuriuos galima rinktis „IntelliGrip” traukos kontrolės sistemoje:
* Įprastas (Normal): šis režimas aktyvuojamas tik užvedus „Grandland X“ variklį. ESP ir traukos kontrolės sistema pritaikoma prie įprastų miesto, greitkelio ir užmiesčio kelio sąlygų.
* Sniego (Snow): nustatymas „sniegas“ užtikrina optimalią trauką važiuojant apledijusiu ir sniegu padengtu paviršiumi iki 50 km/val. greičiu.
Traukos kontrolės sistema reguliuoja priekinių ratų slydimą, sulėtindama prasisukančio rato sukimąsi, o sukimo momentą perduoda kitam ratui.
* Purvo (Mud): šis nustatymas leidžia ratams prasisukti. Priverstinis rato prasisukimas ir sumažinta trauka pajudėjus automobiliui išstumia purvą iš po ratų, todėl atstatomas sukibimas su kelio danga.
Tuo metu, geresnį sukibimą turinčiam ratui užtikrinamas didesnis sukimo momentas. Toks važiavimo nustatymas aktyvus važiuojant iki 80 km/val. greičiu.
* Smėlio (Sand): esant šiam nustatymui priekiniai ratai sukasi lėtai ir tuo pat metu. Taip sumažinama automobilio įklimpimo galimybė smėlyje.
* ESP išjungimas (ESP Off): ESP ir traukos kontrolės sistemos išjungimas važiuojant iki 50 km/val. greičiu. Saugumui užtikrinti, viršijus šią ribą, „IntelliGrip“ pradeda veikti įprastu režimu.
„Opel“ priduria, kad „IntelliGrip” koreguos sukimo momento paskirstymą priekiniams ratams, priklausomai nuo to, koks nustatymas yra pasirinktas, leids ratams prasisukti jei to reikia ir užtiks optimalią pusiausvyrą tarp sukibimą turinčio ir prasisukančio rato.
Šią technologiją, kaip paketo elementą, galima rinktis su visais „Grandland X“ varikliais, taip pat su 18 colių lengvojo lydinio ratlankiais ir 225/55 R18 padangomis.