Taip pat taupant degalus variklis nuolatos išjungiamas ir važiuojant pastoviu greičiu tarp 55 ir 160 km/val., bei akimirksniu įjungiamas, kai tik vairuotojas nuspaudžia akceleratorių.
Be to, stabdant didelė dalis energijos, kuri įprastai virsta karščiu, paverčiama elektros energija ir yra kaupiama ličio-jonų akumuliatoriuje.
Tą atlikti leidžia kompaktiškas „Continental“ starteris-generatorius su integruotu valdymu – ši sistema pakeitė įprastą starterį, su alkūniniu velenu yra sujungta diržu ir didesniam efektyvumui yra aušinama vandeniu.
Drauge su ličio-jonų akumuliatoriumi ši elektros pavara yra standartinė naujojo „Audi A8“ įranga, kuri vėliau bus diegiama ir į kitus „Audi“ modelius.
Dalinė hibridinė technologija skirta taupyti degalams.
„48 voltų elektros sistemos technologiją vertiname kaip itin perspektyvią, užtikrinančią didesnį komfortą ir degalų taupymą visų klasių automobiliuose, – Detroito automobilių parodoje pristatydamas naują įrangą sakė Jose Avila, „Continental“ valdybos narys ir Pavarų padalinio vadovas. – Taip pat ši sistema yra nebrangus sprendimas siekiant efektyviai taupyti automobilių parko degalus.“
Gamintojo teigimu, apjungus degalų neeikvojantį riedėjimą, anksti įsijungiančią „Start-Stop“ sistemą ir stabdymo energijos rekuperavimą, realiomis eismo sąlygomis 100 kilometrų galima sutaupyti iki 0,7 l degalų.
Be to, 48 voltų elektros įranga atvėrė kelią tokioms daug energijos reikalaujančioms technologijoms kaip iš anksto prie kelio dangos prisitaikanti aktyvi automobilio pakaba ir kitos sistemos.