Šis automobilis gerokai glumino vairuotojus, mat jo dizainas priminė galingiausius markės modelius, tačiau buvo pažymėtas kaip dyzelinis.
Šio „apsimetėlio“ idėjos autorius, „Re-Styling.lt“ automobilių puošybos dirbtuvių įkūrėjas Vladas Noreiko neslepia pamilęs „Mercedes-Benz“. Neatsitiktinai tarp žinomiausių jo kompanijos pastarųjų metų projektų gausu šios markės modelių.
Tai ir „SL65 AMG Black Series“, taip pat rožine chromo plėvele aptrauktas E550 kupė ar Lietuvos trispalvės spalvomis praeivių dėmesį atkreipiančiu Vyčiu papuoštas E klasės sedanas.
Pastarąjį įvertino prezidentė Dalia Grybauskaitė, kuri įteikė vilniečiui apdovanojimą.
Įgyvendino seną svajonę
V. Noreiko pasakojo, kad išsirinkti modelį naujam projektui kiekvieną kartą yra labai sudėtinga. Peržiūri šimtus nuotraukų, vaizdo siužetus, netgi reklamines brošiūras varto ieškodamas automobilio, kurį galėtų papuošti.
„Mercedes-Benz C63 AMG“ vilniečio dėmesį patraukė neatsitiktinai.
Anot jo, šiuo modelius renkasi žmonės, kurie supranta, koks turi būti sportinis automobilis. Juos vairuoja „Formulės-1“ lenktynininkai ir tokie žmonės, kaip „Grand Tour“ vedėjas Jeremy Clarksonas.
„Tiesiog privalėjau ir aš turėti C63 AMG modelį, o galutiniai apsispręsti padėjo ryškiai mėlyno kupė nuotrauka, kurią pamačiau internete“, – sakė pašnekovas.
Tuo pat metu automobilių puošybos meistras norėjo ko nors originalaus, todėl nusprendė sedanui pritaikyti „Black Series“ modelio apdailą. Vokietijos gamintojas tokius modelius leido tik su kupė kėbulu, taigi paruoštas automobilis būtų vienetinis egzempliorius.
„Aišku, nupirkti kupė ir jį paruošti būtų buvę gerokai paprasčiau, tačiau ne taip įdomu“, – juokavo V. Noreiko.
Pradėjo ieškoti tinkamo automobilio, o pagrindinis reikalavimas būsimam pirkiniui buvo gera būklė ir kuo mažesnė rida.
Galiausiai pavyko rasti 38 tūkst. kilometrų įveikusį sportinį C klasės sedaną, kuris anot pašnekovo, nuo standartinio modelio ne taip smarkiai ir skiriasi.
Šiek tiek didesnės oro įsiurbimo angos buferyje, praplatinti sparnai ir keturi išmetimo sistemos antgaliai.
Pritaikė „Audi“ ratus
Dar teko pirkti kėbulo detales ir 2009 metų modelio dizainą pakeisti į dviem metais naujesnį. Vėliau įsigijo ir „Black Series“ versijos apdailos komplektą, tačiau nuo kupė tiko tik priekinis buferis. Visa kita teko perdaryti arba gaminti patiems.
„Pavyzdžiui, galinį buferį teko prailginti 14 centimetrų, galinių durelių ir sparnų praplatinimus gaminome nuo nulio, perdarinėjome slenksčius“, – komentavo V. Noreiko.
Jis pastebėjo, kad perdarymui reikalingas detales gaminančios kompanijos jau siūlo tokiam projektui paruoštus kėbulo apdailos komplektus. Kai vilniečiai ėmėsi projekto 2015 metų rugpjūtį, tokiomis detalėmis dar niekas neprekiavo.
„Kadangi daug ką darėme savo rankomis automobilio perdarymas nuo jo įsigijimo užtruko ilgiau nei metus“, – prisiminė vilnietis.
„Mercedes-Benz C63 AMG Black Series“ sedaną lietuvių meistrai baigė ruošti 2016 metų rugsėjį. V. Noreiko prisimena, kad viena iš sudėtingiausių techninių užduočių buvo ratlankių parinkimas. Praplatėjus kėbului reikėjo kažkaip prie jo pritaikyti ir ratus.
„Paprasčiausias būdas būtų ištekinti reikiamo storio tarpiklius pusašiams, tačiau norėjosi, kad projektas būtų kuo kokybiškesnis. Todėl buvo parinkti ratlankiai su tinkamu išnešimu“, – pasakojo V. Noreiko.
Minėtus ratlankius vilniečio kompanija siuntėsi iš Anglijos, o įdomiausia tai, kad jie iš tiesų montuojami naujos kartos „Audi TT“ modeliuose.
Spalvų pasirinkimas, anot automobilių puošybos specialisto nebuvo didelis, nes „Black Series“ modeliams jų pasiūla buvo ribota. Pamatęs ryškiai mėlyną atspalvį, juo susižavėjo ir nusprendė, kad jo C63 AMG bus būtent toks.
Išvažiavo į Vokietiją
V. Noreiko kurį laiką pats važinėjo šiuo automobiliu, tačiau vos spėjo pasidalinti nuotraukomis socialiniuose tinkluose, jomis pasidalino brangių sportinių mašinų entuziastų kolektyvas „Gumball“.
Publikos susidomėjimas buvo didžiulis, o po savaitės atsirado ir pirkėjas.
„Vokietis su draugu pats atskrido į Vilnių, sakė įsimylėjęs mašiną. Taip ir išvažiavo su ja namo, o C63 dabar mus reklamuoja užsienyje“, – sakė pašnekovas.
Tiesa, naujajam automobilio savininkui nepatiko jo spalva. Jis norėjo kažko agresyvesnio, todėl vietoje iš Vokietijoje įsikūrusių dirbtuvių kėbulas buvo aptrauktas juoda matine plėvele.
„220 CDI“ žymėjimas ant C63 AMG galo, anot V. Noreiko, yra tik pokštas. Taip jis norėjo atkreipti kitų vairuotojų dėmesį.
Galinius automobilio ratus suka 451 AG galios, 6,2 litro darbinio tūrio atmosferinis V8 tipo motoras.
100 km/val. greitį šis automobilis pasiekia per 4,5 sekundės. Maksimalus greitis elektronikos ribojamas iki 250 km/val.
Žemiau pateikiame palyginimą: kairėje yra tikras „C63 AMG Black Series“ kupė, o dešinėje – vilniečių meistrų projektas.