Ši technologija, kuri jau naudojama sportiniame hibridiniame automobilyje „BMW i8“ ir prabangiuose BMW 7 serijos sedanuose, kelią apšviečia iki kelių kartų toliau negu įprasti žibintai ir geba sukoncentruoti šviesos spindulį į atskirus objektus.
Šių lazerinių žibintų efektyvus apšvietimo atstumas siekia 600 metrų.
Palyginti su LED žibintais, nakties metu vairuotojui tai leidžia matyti iki dviejų kartų ilgesnę kelio atkarpą. Specialūs jutikliai fiksuoja priešais esančią kelio atkarpą ir geba prislopinti šviesos srautą, kuris krinta ant iš priekio artėjančio automobilio.
Šie jutikliai taip pat gali aptikti netikėtai kelyje atsidūrusius objektus ir akimirksniu į juos nukreipti šviesos srautą.
BMW ir „Osram“ inžinierių komanda toliau dirba tobulindama lazerinius žibintus, jos tikslas – dar geriau suderinti tokias lazerinių žibintų ypatybes kaip dizainas, energinis efektyvumas ir gamybos kaina.
Jau yra sukurtos naujos šių žibintų versijos, kurios bus diegiamos į per artimiausius dvejus metus pasirodysiančius BMW modelius.
Prestižinį Vokietijos inovacijų prizą, kuris teikiamas jau dvidešimtus metus iš eilės, taip pat pretenduoja laimėti dar dvi išradėjų komandos, sukūrusios be trinties funkcionuojantį variklio stūmoklį ir naujos rūšies betoną, kuriame panaudotas anglies pluoštas.
Prizo laimėtojas bus paskelbtas per oficialią ceremoniją, kuri įvyks lapkričio 30 dieną.
Apdovanojimą ir 250 tūkst. eurų vertės prizą įteiks Vokietijos prezidentas Joachimas Gauckas.