Pastarasis skaičius nurodo bendrą kėbulo ilgį, kuris siekia beveik šešis metrus. Dar kartą atgaivintas „Maybach“ vardas dabar rašomas greta motininės kompanijos pavadinimo, o gamoje kol kas vienintelis prabangus sedanas.
Naujasis konceptas yra efektinga užuomina apie tai, kad netolimoje ateityje greičiausiai bus gaminamas ir didžiulis kupė.
Varomas tik elektra
Belieka tik tikėtis, kad serijinę gamybą jis pasieks nepraradęs visų išskirtinio dizaino bruožų. Ko verti vien tie siauri priekiniai ir galiniai LED žibintai, greta kurių didžiulės chromuotos radiatoriaus grotelės atrodo tiesiog gigantiškos.
Nevaržomi saugumo ar kitų inžinerinių reikalavimų „Mercedes“ dizaineriai suprojektavo automobilį, kuriam šiuolaikinių modelių rinkoje tiesiog nėra analogo. Labiausiai akį traukia įspūdingo ilgio variklio dangtis ir 24 colių skersmens ratlankiai.
Kaip ir daugumą šiuolaikinių koncepcinių modelių, „Mercedes-Maybach 6“ galios šaltinis yra keturi nuolatinės srovės elektros varikliai, kurie suka po vieną ratą. Maitinami grindyse sumontuotos 80 kilovatvalandžių našumo baterijos visi drauge jie išvysto maždaug 750 AG galią.
Tai leidžia gigantiškam automobiliui iki 100 km/val. įsibėgėti greičiau nei per keturias sekundes. Maksimalus greitis apribotas iki 250 km/val., o skelbiamas veikimo nuotolis – 500 km.
Salone raibsta akys
Vienas iš svarbiausių šio koncepcinio modelio privalumų yra greitojo įkrovimo funkcijų panaudojimas.
Vokietijos gamintojas tikina, kad naudojantis jų 350 kilovatvalandžių našumo įranga „Maybach 6“ baterijas įkrauti 100 km nuotoliui truktų tik penkias minutes. Tai padaryti galima ir tiesiog jungiantis prie elektros tinklo, taip pat ir bevieliu būdu.
Greta išorės dizaino bei pavaros charakteristikų dėmesio tikrai vertas ir šio automobilio salonas.
Atkreipiame dėmesį, kad prietaisų skydelis, durų apdaila ir čia susilieja į vieną visumą – nėra aiškių ribų, kur viena yra vienos zonos pabaiga ir kitos pradžia. Sustiprinant prabangos įspūdį visas salonas padabintas medienos akcentais įskaitant guobos grindis.
Nepaisant futuristinio stiliaus prietaisų skydo, salone išliko du apvalūs ciferblatų korpusai. Tiesa, duomenys juose pateikiami skaitmeniniu būdu, o daugiau informacijos vairuotojas gali matyti virš vairo.