Kuklų trijų cilindrų „EcoBoost“ variklį, balsuodami, geriausiu 1,0 litro varikliu (Best Engine Under 1.0-litre) išrinko 65 apie automobilius rašantys žurnalistai iš 31 pasaulio šalies.
Šiemet tarpusavyje varžėsi 32 konkurentai – tai 19 agregatų daugiau negu 2012 m. konkurse. Teisėjai teigiamai įvertino mažojo „Ford“ variklio gebėjimą suderinti galią, eksploatacines savybes, ekonomiją ir naujausias technologijas.
2014-aisiais 1,0 litro „EcoBoost“ variklis tapo pirmuoju istorijoje, gavusiu tarptautinio metų variklio apdovanojimą absoliučioje kategorijoje trečią kartą iš eilės.
1,0 litro „EcoBoost“ variklių galios gama gan plati – nuo 100 AG, 125 AG ir 140 AG, iki net 180 AG, plakančiame po lenktynininko „Ford Fiesta R2“ variklio gaubtu.
„Ford“ giriasi, kad 140 AG variklis užtikrina didesnį galios darbinio tūrio litrui santykį nei „Bugatti Veyron“.
Europoje galima įsigyti vienuolika modelių, įskaitant „Fiesta“, „EcoSport“, B-MAX, „Focus C-MAX“, „Grand C-MAX“, „Tourneo ir Transit Connect“, „Tourneo ir Transit Courier“ bei „Mondeo“, kuriuose yra montuojamas šis variklis.
Kas penktame naujame „Ford“ automobilyje, Europoje parduotame praėjusiais metais, veikia 1,0-litro jėgainė, du iš penkių parduotų automobilių buvo „Fiesta“.
Pasaulinį „Ford“ jėgainių asortimentą, dabar ir su taupiuoju „EcoBoost“ varikliu, sudaro 1,5 litro darbinio tūrio, 1,6 litro talpos, 2,0 litro bei 2,3 litro keturių cilindrų varikliai, o taip pat – 2,7 litro ir 3,5 litro V6 varikliai.
Pastarieji montuojami ir naujame lenktyniniame automobilyje „Ford GT“, šį mėnesį dalyvausiančiame Le Mano lenktynėse.