Organizuoja renginį, kuriame mechanikai nustelbs lenktynininkus

2016 m. gegužės 9 d. 12:03
Gegužės 18-20 dienomis Lietuvos parodų ir kongresų centre „Litexpo“ vyksiančioje automobilių detalių, įrangos, remonto paslaugų parodoje „Mechanika“ pirmąsyk debiutuos „Lenktynių mechanikos“ ekspozicija.
Daugiau nuotraukų (1)
Joje savo sportinius automobilius demonstruos Lietuvos lenktynininkai. Dauguma šių automobilių yra sukurti arba patobulinti mūsų meistrų, tad ekspozicijose didžiausias dėmesys teks ne lenktynininkams, o komandų inžinieriams ir mechanikams.
Žiedo bolidai ir visureigiai
Įspūdingą žiedinėms ilgų nuotolių lenktynėms sukurtą bolidą pademonstruos „Racetech“.
Komandos dirbtuvėse iki menkiausio varžtelio sukurtas ir surinktas „BMW E92 Big Daddy“ – 512 AG pasiekiantis modelis su moderniausiais lenktyninių automobilių mazgais ir aerodinaminiais komponentais.
Tai Lietuvoje sukurtas automobilis, kuris visiškai atitinka tarptautinės GT3 lenktynių klasės reikalavimus.
Tik kad jis galėtų būti homologuotas GT3 klasei, „Racetech“ reikėtų pagaminti antrą tokį patį modelį ir sumokėti nemažą sumą pinigų tarptautinei automobilių federacijai FIA.
Autoservisų tinklo „Tanagra“ kruopščiausi meistrai į parodą atveš tokį visureigį, kuris gali pravažiuoti ten, kur jokiai kitai technikai nėra įmanoma.
Sunkiausioms pasaulyje bekelės varžyboms „Ladoga Trophy“ sukurtas „TRT EVO“ automobilis turi pneumatinę bet kokiu kampu išsiriesti galinčią pakabą ir benzininį V8 tipo variklį, kokį galima rasti „Chevrolet Corvette“ modelyje.
Dalyvaus ir studentai
„Vilniaus technologijų ir dizaino kolegijos“ studentai įpratę stebinti kruopštumu ir išradingais projektais.
Jie pirmieji Lietuvoje sukonstravo „Formula Student“ lenktyninį bolidą, 100 km/h greitį galintį pasiekti greičiau nei per 3 sekundes.
Į „Lenktynių mechanika 2016“ ekspoziciją studentai atveš dar vieną, naujausią savo kūrinį – triratį, skirtą „driftinimui“.
„Lexus Team LT“ komanda čia pristatys ką tik lenktynėms paruoštą IS-F. Komanda panašiu automobiliu lenktyniavo nuo 2011 metų ir pasiekė gerų rezultatų 1000 kilometrų ir kitose ilgų nuotolių lenktynėse.
Komandos inžinierius Edvinas Šriubėnas sako, jog svarbiausias šio automobilio koziris – jo patikimumas. Per 5 lenktynių metus nebuvo nė sykio remontuotas nei variklis nei pavarų dėžė.
Per 400 AG pajėgumą išvystantis automobilis daugeliu atvejų pasiekdavo lenktynių finišus, lenkdamas kur kas pajėgesnius BMW automobilius.
Nors naujasis automobilis yra artimas standartiniam, tačiau Edvino vadovaujami mechanikai šį tą patobulino – palengvino kėbulą, įrengė pagrindinių agregatų papildomą aušinimą. Beje, komandos žiniomis, toks automobilis yra bene vienintelis visoje Europoje.
Dakaro komandos stendas
Dakaro maratono gerbėjų smalsumą patenkins Dakaras.Lt komanda su jos lyderiu Antanu Juknevičiumi priešakyje.
Antanas ir jo mechanikai parodys savąjį dykumų bolidą „Toyota Hilux Overdrive“, papasakos apie jo paruošimo ypatumus, pasidalins betarpiškais įspūdžiais iš sunkiausio pasaulyje automobilių ir motociklų maratono.
Parodos lankytojams bus įdomu sužinoti kuo skiriasi Antano Juknevičiaus, Benedikto Vanago automobiliai ir kitos, to paties modelio mašinos, finišuojančios pirmame penketuke.
Kartu su paroda „Mechanika“ vyks kita transportui, logistikai, transporto infrastruktūrai skirta paroda „Transbaltica“.

UAB „Lrytas“,
A. Goštauto g. 12A, LT-01108, Vilnius.

Įm. kodas: 300781534
Įregistruota LR įmonių registre, registro tvarkytojas:
Valstybės įmonė Registrų centras

lrytas.lt redakcija news@lrytas.lt
Pranešimai apie techninius nesklandumus pagalba@lrytas.lt

Atsisiųskite mobiliąją lrytas.lt programėlę

Apple App StoreGoogle Play Store

Sekite mus:

Visos teisės saugomos. © 2024 UAB „Lrytas“. Kopijuoti, dauginti, platinti galima tik gavus raštišką UAB „Lrytas“ sutikimą.