Legendiniai „Hemi“ varikliai galbūt nėra tokie, kokie turėtų būti, t. y. jų degimo kamera – ne pusrutulio formos, tačiau jie vis tiek kautina bet kurio automobilių entuziasto kraują.
Patikrintas sprendimas
Pagrindinė to priežastis – tuo metu, kai kiti mažina darbinį tūrį ir montuoja turbokompresorius „Chrysler“ lieka ištikimi laiko patikrintam sprendimui. O kas gali būti geriau už 6,4 l darbinio tūrio atmosferinį V8 tipo variklį?
Vilniaus apylinkėse pristatytas atnaujintas „Grand Cherokee SRT“ gavo šiuolaikiškesnį prietaisų skydelį, galimybę rinktis vieną iš aštuonių režimų, tačiau svarbiausia, kad išlaikė tą patį 468 AG galią ir 624 Nm sukimo momentą išvystantį variklį.
Tokia traukos charakteristika garantuoja įspūdingą dinamiką. Nuo 0 iki 100 km/val. šis 2,4 tonos sveriantis visureigis įsibėgėja per 4,8 s ir išvysto maksimalų 257 km/val. greitį.
Automobilis aprūpintas įspūdingu „Brembo“ stabdžių komplektu: 38 cm skersmens diskus priekyje spaudžia šešių stūmoklių, o 35 cm galinius diskus – keturių stūmoklių apkabos. Tačiau net ir tokios stabdymo galios šiam gigantui atrodo per mažai.
Šis motoras nėra visiškai archajiškas ir tuo metu, kai nėra apkrovos sugeba atjungti keturis iš aštuonių cilindrų. Tačiau net ir su šia sistema tai nėra itin ekonomiškas automobilis.
Gamintojo atstovybės „Autobrava“ darbuotojų teigimu, vairuojant kultūrintai vidutinės jo degalų sąnaudos siekia 15 l/100 km. Važiuojant agresyviai jos gali ir padvigubėti.
Smarkiai paspaudus akceleratorių girdimas grėsmingas „Hemi“ motoro riaumojimas, tačiau važiuojant ramiai „Grand Cherokee SRT“ yra visiškai civilizuotas automobilis.
Patraukli kaina
„Jeep“ pranašumas prieš konkurentus yra patraukli galingiausio visureigio kaina. Bazinės komplektacijos SRT modelis kainuoja 65 tūkst. eurų arba beveik dvigubai mažiau nei BMW X5 M.
Gamintojo atstovai pažymėjo, kad šiuos automobilius Lietuvoje daugiausiai perka šalyje gyvenantys užsieniečiai. Dėl sąlyginiai mažų mokesčių jiems tokio visureigio pirkimas pas mus yra itin patrauklus.
Tuo metu kuklesnei „Grand Cherokee“ versijai su itališku 3,0 l V6 tipo dyzeliniu varikliu teko daug kartų įveikti pirmosios mobilios lietuviškos visureigių bandymų platformos kliūtis.
„Šią kliūčių platformą kūrėme specialiai visureigiams. Jos konstrukcijos atitinka gamtoje sutinkamų kliūčių įvairovę, tik šiuo atveju nereikia vykti į mišką ar žvyro karjerą, viską galima rasti ir išbandyti vienoje vietoje.
Platforma pritaikyta ištestuoti pakankamai platų visureigių charakteristikų spektrą. Iš patirties galiu pasakyti, kad jos nėra taip lengvai įveikiamos“, – teigė „PeakPoint“ platformos sumanytojas Audrius Sutkus.
250 AG galią ir 500 Nm motorui įkandamas ir pakilimas 45 laipsnių kampu į maždaug penkių metrų aukštį. Tačiau tik tuomet, kai įjungiamas diferencialų blokavimas ir pažemintas perdavimo skaičius.
Pigiausio dyzelinio „Grand Cherokee“ kaina oficialiose atstovybėse Lietuvoje prasideda ties 53 tūkst. eurų.