Iš tiesų tai visai ne „Ferrari“, o nagingų lietuvių meistrų neatpažįstamai pakeistas „Mazda MX-3“.
Kitaip nei daugumos vienetinių projektų, kurių kėbulai yra formuojami iš stiklo pluošto, šio automobilio kėbulas buvo suformuotas iš plieno lakštų.
Automobilio salonas taip pat visiškai perdarytas. Pakeistas priekinis skydelis, sumontuotos naujos sėdynės, oda aptraukti durų apmušalai ir visa priekinė palangė. Taip pat įrengta galinga garso aparatūra su DVD grotuvu.
Tiesa, mechaninė dalis liko nepaliesta – priekinius automobilio ratus suka 1,6 litro darbinio tūrio 88 AG galios motoras.
Išskirtinio „Mazda MX-3“ savininkas Marius sakė ketinęs montuoti turbokompresorių, tačiau vėliau planai pasikeitė, o pradėjus statybas teko atlaisvinti garažą, kuriame iki tol ilgą laiką stovėjo šis automobilis.
Kaina gerokai nukrito
Kaip lrytas.lt pasakojo šio vienetinio kūrinio skelbimą į internetą įkėlęs „MotoPro“ motociklų ir automobilių salono atstovas Dainius Salakauskas, pastaraisiais metais automobilis nenaudojamas stovėjo garaže ir draugui jis pasiūlė mašiną realizuoti.
Bandymai parduoti automobilį, anot pašnekovo, prasidėjo vasarą. Ryškiai raudonas modelis buvo statomas tai vienoje, tai kitoje Vilniaus vietoje, idant būtų matomas visuomenei.
Rudenį jis vėl buvo pastatytas į garažą, o prašoma suma gerokai sumažinta. Dabar ji siekia 2990 eurų, tačiau kaip patikino Marius, rimtai susidomėjusiam pirkėjui būtų daroma nuolaida.
Dar prieš mėnesį jo kaina skelbimuose buvo 5,5 tūkstančio eurų.
Techninės apžiūros keblumai
D.Sakalauskas sakė, kad tenka sulaukti įvairių skambučių – vieni tiesiog pasišaipo, kiti teiraujasi neturėdami supratimo, kas tai per automobilis.
Potencialius pirkėjus atbaido tai, kad lietuviškasis „Ferrari“ neturi galiojančios techninės apžiūros. O atliekant ją greičiausiai kils problemų, nes automobilyje sumontuoti priekiniai ir galiniai žibintai neatitinka originalios konstrukcijos, o kėbulo kampai pernelyg aštrūs.
„Kiek aš teiravausi ekspertų, tiek man sakė – be šansų. Ir nesvarbu, kad viskas veikia ir šviečia, kaip priklauso“, – pažymėjo D.Sakalauskas.
Taigi tektų daryti techninę ekspertizę. Anot pašnekovo, galimi sprendimai yra stoti į sporto klubą ir gauti lenktyninio modelio pasą arba tapti savadarbių automobilių asociacijos nariu.
Nors ir nėra techninės apžiūros, pardavėjas patikino, kad automobilio techninė būklė yra puiki.