„Continental“ padangų gamintojo atstovai nusprendė nebetylėti apie klaidinantį padangų žymėjimą.
Bandant 165/70 R 14 dydžio žiemines padangas 80 km/val. greičiu važiuojančio automobilio, ant kurio buvo sumontuotos Europos Sąjungos sukibimo ant šlapios dangos C ženklinimu įvertintos „Continental ContiWinterContact TS 850“ padangos, stabdymo kelias ant šlapios dangos buvo 36,2 m.
Tuo tarpų blogiausią rezultatą parodžiusio automobilio su Azijos gamintojo padangomis stabdymo kelias buvo bauginantys 49,6 metrai, nors padangos buvo pažymėtos tuo pačiu C įvertinimu.
„Šis šokiruojantis pavyzdys, kai stabdymo kelias toje pačioje kategorijoje ant šlapios kelio dangos skyrėsi daugiau kaip 13 metrų, nėra pirmasis toks atsitikimas padangų pramonėje“, – komentavo Christianas Koetzas, Lengvųjų ir komercinių automobilių padangų EMEA regiono „Continental“ vadovas, taip pat Europos padangų ir gumos gamintojų asociacijos ETRMA prezidentas.
„Bet dabar pribrendo laikas už šiuos nuolatinius pažeidimus skirti baudas, siekiant atgrasyti nuo tokių klaidinančių vertinimų. Kitokiu atveju Europos Sąjungos gamintojai atsiduria nepalankioje padėtyje Europoje galiojančių reikalavimų atžvilgiu, o tuo negali būti suinteresuoti įstatymų leidėjai“.
„Continental“ paskelbė primygtinai reikalaujantys, kad vietoje nuolatos patvirtinamų naujų reglamentų, tiek Europos Komisija, tiek ir Europos Sąjungos valstybės galiausiai įsipareigotų sukurti veiksmingą rinkos priežiūros sistemą.
„Valstybėse ir regionuose priimama vis daugiau padangų naudojimą apibrėžiančių įstatymų, – sakė C.Koetzas. – Bet jei tokie pažeidimai būtų vertinami griežtomis nuobaudomis, gamintojams atsirastų nuolatinė motyvacija laikytis žaidimo taisyklių“.