Po 30 m. trukusio projektavimo ir konstrukcijos tobulinimo „Honda“ pavyko atkurti „Civic“ dvasią kiek kitokiu pavidalu.
Kompanijos atstovai tikisi, kad 4,0 mln. eurų kainuojantis pirmasis jų reaktyvinis lėktuvas „HondaJet“ sukels tikrą revoliuciją mažųjų orlaivių rinkoje. Siekiama panašaus efekto, kokį aštunto dešimtmečio pradžioje sukėlė rinkoje pasirodęs „Civic“.
„HondaJet“ reaktyviniai lėktuvai bus surenkami Šiaurės Karolinos valstijoje. Pačių lengviausių orlaivių segmente jie grumsis su tokiais laiko patikrintais konkurentais kaip „Embraer Phenom 100“ ir „Cessna Citation Mustang“.
Kaip skelbia „Associated Press“ kompanija jau sulaukė 100 užsakymų pirmajam savo reaktyviniam lėktuvui iš JAV ir Europos klientų. Pirmieji orlaiviai užsakovams pristatyti bus dar šiais metais.
Lėktuvo priekinės dalies dizainas įkvėptas Salvatore Ferragamo aukštakulnių batų. Lėktuvas labiausiai išsiskiria unikaliu variklių montavimu. Jie montuojami ne prie orlaivio korpuso, ant sparnų.
Šis sprendimas leido ne tik sumažinti ausis užgulantį gausmą, bet ir padidinti salono erdvę.
HF120 variklių pora leis lėktuvui pasiekti 780 km/val. greitį. Skrydžio nuotolis vienu užpylimu siekia 2100 km.
Šiuolaikiškoje kabinoje įranga valdoma per lietimui jautrius ekranus. Taip pat sumontuoti net trys 14 skystųjų kristalų ekranai ir „Garmin G3000“ aviacijos įranga.