BMW koncernas renginiui paruošė šį tą ypatingo. Publikai pirmą kartą buvo pristatytas „3,0 CSL Hommage R“ – automobilis skirtas pažymėti kompanijos 40 m. veiklos Šiaurės Amerikoje sukaktį ir legendinio 1975 m. modelio sėkmę lenktynėse.
Bavarų kompanijos atšaka Šiaurės Amerikoje tapo pirmąja oficialia atstovybe už Europos ribų. 1975 m. JAV taip pat debiutavo ir BMW automobilių sporto padalinys. IMSA serijos lenktynėse startavęs 3,0 CSL vos po keleto savaičių iškovojo pirmąją pergalę 12 val. ištvermės varžybose Sebringe.
Po to sekė visa pergalių serija, įskaitant triumfą „Laguna Seca“ trasoje, kuri įsikūrusi vos 25 km atstumu nuo „Pebble Beach“.
Akį traukiančiomis žydros, mėlynos ir raudonos spalvų juostomis papuoštas 3,0 CSL leido BMW jau pirmaisiais metais laimėti JAV čempionatą gamintojų įskaitoje. Bavarai anapus Atlanto debiutavo su trenksmu.
Siekdami sukurti kaip įmanoma glaudesnį ryšį tarp vairuotojo ir automobilio BMW inžinieriai pradėjo nuo aprangos. Specialaus vairuotojo šalmo skydelis atstoja papildomą monitorių. Jame pateikiama tik pati svarbiausia informacija, tokia kaip greitis, variklio sūkiai ar įjungta pavara.
Beveik visas interjeras, įskaitant ir saugos lankus, pagamintas iš anglies pluošto kompozicinių medžiagų. Vienintelė vieta, kurioje išliko medienos apdaila yra prietaisų skydelis.
Aštuntajame dešimtmetyje netgi lenktynėms parengti 3,0 CSL salone išlaikė medienos apdailą. Mediniame modernaus prietaisų skydelio paviršiuje pavaizduota pergalinga „Laguca Seca“ lenktynių trasa su stabdymo taškais.
„3,0 CSL Hommage R“ išorės dizainas išduoda agresyvią automobilio prigimtį: priekyje ir gale sumontuoti oro aptakai, o sparnai praplatinti. Durelės pažymėtos tuo pačiu 25 numeriu, taip pat kaip ir senajame modelyje apie jo kilmę byloja „Bavarian Motor Work“ lipdukai ant priekinio ir galinio stiklų.