Jis yra pirmasis autonomiškai važiuojantis vilkikas, kuris gali teisėtai važiuoti bendrojo naudojimo keliais.
„Daimler“ koncerno įmonės „Daimler Trucks North America“ inžinierių kūrinys buvo pristatytas simboliškoje vietoje – ant didžiulės, prieš aštuonis dešimtmečius pastatytos Huverio užtvankos, simbolizuojančios laikui nepavaldų inžinierių darbą.
Įspūdingai atrodantis „Inspiration“ stebina futuristiniu kėbulu bei neįtikėtinomis galimybėmis. Netrukus tolimųjų reisų vairuotojų darbas turėtų tapti gerokai lengvesnis.
Dalis revoliucinio vilkiko technologijų jau buvo išbandytos ankstesniame vilkike „Freightliner Cascadia Evolution“.
Pirmasis pasaulyje automobilis vilkikas pažymėtas Nevados valstijos Transporto priemonių departamento išduotais valstybiniais numeriais.
Jame įrengti „Highway Pilot“ jutikliai ir įdiegta speciali kompiuterinė sistema. Šioje sistemoje sujungiami kamerų ir radarų fiksuojami duomenys, kurie išlaiko vilkiką vienoje eismo juostoje, vengia susidūrimų, kontroliuoja greitį, stabdymą, vairavimą ir kitas stebėjimo sistemas.
Kol kas įmonė pagamino tik du tokius vilkikus.
Jiems JAV Nacionalinė greitkelių eismo saugumo administracija suteikė trečio lygio autonominės transporto priemonės sertifikatą. Tai reiškia, kad iškilus nenumatytoms problemoms ar sutrikus sistemai vairuotojas gali pilnai perimti vilkiko valdymą.
Vilkikas gali pats laikytis leistino greičio, važiuoti pasirinkta eismo juosta, laikytis atstumo nuo kitų automobilių, stabdyti ar sustoti. Tačiau išvažiavimuose iš greitkelių, vietinės reikšmės keliuose ir prie iškrovimo vietos vairavimą turi perimti vairuotojas.