Pasak bendrovės „Kauno autobusai“ generalinio direktoriaus Kęstučio
Derliūno, po pernai įvykusios transporto pertvarkos mieste kai kuriuose
maršrutuose smarkiai padaugėjo keleivių. Itin tai juntama ryte ir
vakare. Šie „Van Hool“ ir riedės tokiu metu, o pirmiausia važinės
37-uoju maršruu.
Autobusuose įrengta po 50–60 vietų sėdėti ir 150 vietų važiuoti stovint,
todėl vieno keleivio vežimo savikaina nepalyginamai mažesnė negu įprastu
autobusu. Pirkinio kaina nesiekė 120 tūkst. eurų – tai maždaug 14 kartų
pigiau negu tokių naujų transporto priemonių.
„Siekiame, kad keleiviai važiuotų patogiai ir nereikėtų spraustis į
vidų“, – sprendimo motyvus aiškino K.Derliūnas. Šie autobusai taip pat
labai pravers išvežioti keleivius po didelių renginių „Žalgirio“
arenoje.
Visi autobusai buvo pagaminti ir naudoti Nyderlanduose. Jie pagaminti
prieš 13 metų, todėl gali būti naudojami dar tiek pat laiko.
Nupirktieji „Van Hool“ pirmiausia Kauno gatvėse buvo išbandyti naktį.
Įmonės specialistai įsitikino, kad jiems nėra neįveikiamų vietų, nes
autobusai neįtikėtinai manevringi.
Vis tik ilgieji autobusai gali sudaryti nepatogumų kitiems eismo
dalyviams, mat jie netelpa į kai kurių stotelių vingį. Jeigu iš galo
sustos ar vienas autobusas ar troleibusas, susidarys spūstis.