Pasirodo, kad automobilį po avarijos į priekinę dalį nurašė viena iš Ohajo valstijos draudimo kompanijų. „Dodge“ rodsteris neturi kėbulo detalių, priekinio stiklo, abiejų oro pagalvių, kilimėlių ir sulankstomo stogo.
Visgi minėti trūkumai nėra esminiai, o kadangi automobilis važiuojantis, jis gali tapti ir greičiausiai taps įspūdingo naujo projekto pagrindu.
Jei Europoje apie tokios transporto priemonės eksploatavimą negali būti nė kalbos, daugelyje JAV valstijų iki legalaus automobilio jam trūksta ne tiek ir daug. Bent jau priekinių ir galinių žibintų bei priekinio stiklo.
8,3l, V10 tipo, 500 AG variklį turintį automobilį dabartinis jo savininkas išbandyti leis tik tiems, kurie parodys, kad turi pinigus. Ir tai suprantama. Juk net jei ir neatsiras nutrūktgalvių, kurie mėgintų pasiekti 310 km/val. siekiantį maksimalų greitį, „Viper“ apskritai yra brutalus automobilis.
Be oro srautus nukreipiančių aerodinaminių kėbulo detalių važiuojant dideliu greičiu jis gali būti dar pavojingesnis.
Nors daugumai vairuotojų, tai tik pliki griaučiai, galime įsivaizduoti, kaip vartant skelbimą plečiasi apie potencialų projektą svajojančių nagingų automobilių entuziastų akys.