Dabar tokia situacija skamba neįtikėtinai, bet netrukus tai gali tapti kasdienybe.
Automobilių informacines – pramogines sistemas kurianti „Google“ planuoja netolimoje ateityje automobilių kompiuteriuose imti rodyti reklamas, rašo time.com.
„Po kelerių metų mes ir kitos įmonės galėsime pateikti reklamas ir kitką ant šaldytuvų, automobilių prietaisų skydelių, termostatų, stiklų, laikrodžių ar kitur“, - paskelbė „Google“.
Reklama ant termostato greičiausiai nebūtų labai reikalinga, bet jei važiuojant pro kavinę ar prekybos centrą automobilio ekrane pasirodytų jo reklama, greičiausiai atsirastų susigundžiusių sustoti.
Keletas mobiliųjų programėlių jau taiko su vietove susietą rinkodarą, o JAV veikianti „Aha Radio“ programėlė kai kurių markių automobilių kompiuteriuose rodo nuolaidų kuponus.
„Google“ domina ne tik autonomiškai važiuojantys automobiliai, bet ir naujos vartotojų ir, be abejo, reklamos erdvės. Ji jau subūrė Atvirą automobilių gamintojų aljansą (OAA), kurį sudaro „Audi“, „General Motors“, „Honda“, „Hyundai“ ir mikroschemų gamintoja „Nvidia“. Jo tikslas – įdiegti „Google Android“ sistemą į kuo daugiau automobilių.
Naujoji sistema turėtų būti gerokai lankstesnė ir lengviau atnaujinama, o į automobilio kompiuterį bus galima atsisiųsti įvairių programėlių, lyg į mobilųjį telefoną. Bet atvirai deklaruojami reklamos planai gali pastūmėti vairuotojus rinktis „Apple“ sistemas.
Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.