Taigi, proga jį geriau išbandyti saulėtuose Pietų Vengrijos keliuose atskleidė gerokai daugiau erdvaus kabrioleto pliusų ir minusų.
Galia atitinka svorį
Pirmasis tuo pačiu ir privalumas, ir trūkumas - „Cascada“ yra gaminama tik kabrioleto tipo kėbulu ir tik minkštu stogu. Jei norisi modelio tradiciniu kėbulu, artimiausia alternatyva yra „Opel Astra“.
Šie du modeliai dalijasi daugumą technologijų, įskaitant ir išorės dizaino elementus bei naujuosius 200 AG motorus.
Naujas 1,6 litro SIDI 200 AG variklis tik nuo šio pavasario papildė „Cascada“ variklių gamą.
Didesnės galios variklis D segmento kabrioletui tikrai buvo reikalingas. Keturis suaugusius žmones patogiai talpinantis modelis gana sunkus, jis sveria 1,7 – 1,8 tonos, priklausomai nuo komplektacijos. Todėl ir su 200 AG varikliu “Cascada“ neprimena lenktyninio bolido, bet taip pat nebesinori jo papildomai pastumti.
„Arkliai“ ne vien iš elektros
Naujausias „Opel“ keturių cilindrų, 1,6 l. benzininis variklis su „overboost” funkcija pasiekia 300 Nm maksimalų sukimo momentą, o „Cascada“ su juo gali važiuoti maksimaliu 235 km/val. greičiu.
Taip pat šis kabrioletas komplektuojamas su turbininiu 1,4 l. 120 AG arba 140 AG varikliu bei 170 AG 1,6 l. motoru su tiesiogine degalų įpurškimo sistema. Dyzelinių modelio variklių gamą sudaro turbininis 2 l. 165 AG ir 195 AG motoras su dviguba turbina.
Tačiau naujasis 200 AG motoras nėra tik elektroniškai galingesnė 170 AG benzininio variklio versija. Kaip pasakojo Vengrijoje įsikūrusios „Opel“ variklių gamyklos vietos vadovas Rolandas Pinteris, galingiausiam „Cascada“ varikliui panaudota ne tik kitokia programa, bet ir nauji stūmokliai bei kitokia turbina.
Geriausiai jo galia atsiskleidžia lengvesniame „Astra GTC“ modelyje, o sunkesnei „kaskadai“ jis įpučia daugiau gyvybės.
Paprastai kabrioletas nebūna vienintelis šeimos automobilis ir jį perkant tenka susitaikyti su ribotu automobilio panaudojimu. Todėl kurdami „Cascada“ „Opel“ inžinieriai pasistengė padaryti kabrioletą kuo universalesnį.
Kabrioletas, atstojantis universalą
Jame iš tiesų pakankamai daug vietos ir vairuotojui, ir keleiviams, 350 litrų talpos bagažinė taip pat nėra labai ankšta. Be to, kabrioleto galines sėdynes galima atlenkti ir taip dar labiau padidinti erdvę kroviniams.
Šildomos sėdynės ir vairas išduoda, kad „Opel“ tikrai nejuokauja siūlydami „Cascada“ rinktis kaip vienintelį automobilį šeimoje. Tačiau toks perdėtas praktiškumas turi ir tamsiąją pusę – jis atima kabrioleto žavesį.
„Cascada“ važiuoklė suderinta ramiam ir patogiam važiavimui, varikliai taip pat neskirti dinamiškam vairavimui. Šis modelis tikrai yra bene praktiškiausias kabrioletas, kokį tik teko bandyti, bet ar tikrai kabrioletams reikia tiek praktiškumo?
Žvelgiant į populiariausių kabrioletų Lietuvoje ir pasaulyje sąrašus, atsakymas aiškus – ne. Karaliauja maži ir sportiški kabrioletai. Bet šiuo metu joks kitas gamintojas nesiūlo vidutinės klasės didelio kabrioleto, taigi galbūt „Opel“ pasiseks pasinaudoti tokiu išskirtinumu.
„Opel Cascada“ skaičiai:
Kaina: nuo 68 tūkst. 16 litų.
Variklis: 1598 cm3 200 AG benzininis.
Pavarų dėžė: 6 laipsnių mechaninė.
Išmatavimai (ilgis/plotis/aukštis, mm.): 4696/1839/1443
Ratų bazė, mm.: 2695
Bagažinės talpa, l.: 350-630
Svoris: 1701-1816 kg.
Įsibėgėjimas iki 100 km: 9,2 sek.
Didžiausias greitis: 235 km/val.
Vidutinės deklaruojamos degalų sąnaudos: 6,7-6,8 litro.
Gamybos vieta: Glivičas, Lenkija.
Sekite Lrytas.lt Auto naujienas Facebook'e.