Jis teigė, kad daugeliu atvejų iš automobilio išmetimo vamzdžio kylantys dūmai gali būti normalus reiškinys, tačiau kartais tai gali būti rimtų problemų transporto priemonės viduje požymis, rašo „Daily Express“.
Skotas pabrėžė, kad tam tikras dūmų pliūpsnis gali reikšti automobilio cilindrų galvutės tarpiklio – tarp automobilio variklio esančio sandariklio, kuris laikomas svarbia priemone – problemą.
Važiuoti automobiliu, turinčiu problemų su cilindrų galvutės tarpine, gali būti pavojinga, nes vairuotojai gali patirti rimtų variklio pažeidimų.
Kilmeris sako, kad vairuotojai, pastebėję problemų su išmetimo sistema, turėtų „nedelsdami nutraukti vairavimą“, ir priduria:
„Jei pasirodo juodi dūmai, įkišate pirštą ir jūsų pirštai tampa juodi, tai reiškia, kad variklis dirba su per daug sodriu mišiniu ir netinkamai degina degalus.
Jei dūmai yra balti su lengvu mėlynu atspalviu, mėlyna spalva iš tikrųjų yra metalas ir alyva, susidėvėję stūmoklio žiedai.“
Pasak jo, kai lauke labai šalta, visi automobiliai skleidžia baltus dūmus, nes šalta, o išmetamosios dujos karštos.
„Tačiau jei važiuojate šiltu oru ir iš automobilio rūksta balti dūmai, tai dažniausiai reiškia, kad dėl aušinimo skysčio degimo pradeda gesti cilindrų galvutės tarpiklis.
Balti yra tiesiog iš katilo kylantys garai.
Taigi jei jūsų automobilis skleidžia dūmų signalus, dabar jau žinote, ką tai reiškia“, – aiškino mechanikas.
Specialistai pabrėžia, kad balta arba pieno spalvos alyva, galios sumažėjimas arba variklio perkaitimas yra signalai, kad gali būti pažeista cilindrų galvutės tarpinė. Jie taip pat pabrėžia, kad „balti išmetamųjų dujų dūmai“ yra vienas aiškiausių problemos požymių.
Scotty Kilmerio patarimai Vienas populiariausių „YouTube“ mechanikų vairuotojams papasakojo, kaip išvengti paprastos klaidos, kuri gali sukelti rimtų problemų po variklio dangčiu.
Scotty pasiūlė vairuotojams visada pasirinkti tinkamą aušinimo skystį savo automobiliui, teigdamas, kad yra du pagrindiniai tipai.