„Druskos sandėliai ir kitų medžiagų sandėliai yra pilni – viskas įsigyta. Mechanizmai, kurių bus per 800 paruošti, sukonfiguruoti, yra įsigyta kažkiek ir naujų, tai tikrai viskas yra paruošta. Taip pat visuomenei yra pristatytas žiemos darbų žemėlapis, kur visuomenei bus galima sekti barstytuvų važiavimą ir planuotis pagal tai keliones“, – trečiadienį žurnalistams kalbėjo J. Skačkauskas.
„Via Lietuva“ Infrastruktūros palaikymo ir vystymo grupės vadovas Martynas Gedaminskas papasakojo apie atnaujintą „Kelių priežiūros“ naudojamą įrangą, kuri leis greičiau ir tiksliau reaguoti į greitai kintančią kelių padėtį žiemos sezono metu.
„Atnaujinome įrangą esančią keliuose – oro stoteles iš kurių kelių priežiūra paima informaciją ir mato situaciją keliuose realiu laiku. Šiais metais atnaujinome ir trečią kelių priežiūros lygį, kur pereiname su barstymais nuo smėlio ir druskos mišinio iki tik druskos, tam kad būtų mažiau užterštumo ir dulkėtumo keliuose“, – aiškino M. Gedaminskas.
„Kiekvienas techninis prižiūrėtojas turi automobiliuose sumontuotą automatinę slydimo matavimo sistemą ir tokiu būdu galima tikrinti ir vertinti kelių būklę žiemos oro sąlygomis“, – teigė jis.
Pagrindinė „Kelių priežiūros“ veikla – daugiau nei 21,5 tūkst. km valstybinės reikšmės kelių priežiūra pagal sutartį, kurią administruoja AB „Via Lietuva“.
Praėjusiais metais „Kelių priežiūra“ per žiemos sezoną užtaisė kiek daugiau nei 43 tūkst. kv. m. išdaužų arba daugiau kaip 180 tūkst. duobių. Bendrovė skelbia 2023 m. išbarsčiusi apie 125 tūkst. t. druskos.