„Kas vyksta Kaune“ primena, įvažiavimas į Panerių gatvę buvo uždarytas nuo šių metų balandžio 27 d. Dar gegužės mėnesį rašėme, jog „Via Lietuva“ planavo abiejų kelio atkarpų rekonstrukcijos darbus baigti kartu, iki rugsėjo 1 d. Vėliau darbų pabaiga buvo nukelta.
„Važiuojant iš Klaipėdos pusės nuvažiavimą į Panerių gatvę planuojame atidaryti iki rugsėjo 6 d., o įvažiavimą iš Panerių gatvės į A1 kelią (Vilniaus kryptimi) planuojame atidaryti iki spalio 11 d.“, – rugpjūčio gale portalą informavo „Via Lietuvos“ atstovai.
Šiuo metu nuvažiavimas į Panerių g. nuo Klaipėdos pusės jau atidarytas, o išvažiavimas iš jos į A1 kelią – dar ne. Tai kiekvieną dieną vairuotojams kelia daug nepatogumų.
Pranešus apie eismo organizavimo pokyčius ant Kleboniškio tilto, užsiminta ir apie Panerių g. Anot „Via Lietuva“, ketvirtadienį atidarius vidurinį Kleboniškio tiltą:
„Darbai bus toliau tęsiami – atliekami baigiamieji antrojo tilto statybos darbai, tvarkomos tilto prieigos, dėl to bus laikinai uždarytas išvažiavimas iš Panerių g. Vilniaus kryptimi ir eismas nukreipiamas apylanka viaduku ties PC „Mega“. Kol bus tvarkomos tilto prieigos, eismas pietiniu tiltu nevyks“.
„Kas vyksta Kaune“ primena, kad vidurinis Kleboniškio tiltas per Nerį vairuotojams turėtų būti atidarytas rytoj, rugsėjo 26 dieną.
Vėliau ketinama remontuoti likusį trečią (pietinį) tiltą per Nerį. Anot „Via Lietuva“, po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas. Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniuoju tiltu.
Minėti tiltai ties Kaunu per Nerį, esantys magistralėje A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda nuo 99,03 iki 100,47 km, yra intensyviausi Lietuvoje. Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.