„Su žemėmis gal kažkokie teisiniai procesai dar nepasibaigę, bet iš esmės žemės išpirktos ir tai mums kainavo daug. Projektavimas vyksta, abiejų atkarpų (nes visas kelias nuo Kauno iki Prienų padalintas į dvi dalis) projektavimas taip pat vyksta. Kelias bus 2+2 (po dvi juostas į abi puses – ELTA), nes anksčiau diskusijų buvo įvairių“, – ketvirtadienį Seime Vyriausybės pusvalandžio metu atsakydamas į parlamentaro Roberto Šarknicko klausimą apie tolimesnę minėto kelio ateitį teigė M.Skuodis.
„Via Lietuva“, už kelią atsakingą įmonė, šiuo metu rengia analizę, kaip projektą būtų galima įgyvendinti viešojo ir privataus sektoriaus partnerystės būdu. Tai reiškia, kad ir dabar rūpinamės finansavimu jam. Kitais metais bus projektas, tuomet bus klausimas kokiu būdu judėti į rangą. Projektavimas šiuo metu dar vyksta“, – pažymėjo jis.
Pernai Lietuvos automobilių kelių direkcija (LAKD, dabar – „Via Lietuva“) informavo, kad pasirašė dvi techninio darbo projekto parengimo sutartis kelio Kaunas–Prienai–Alytus atkarpoms, bendrai siekiančioms beveik 20 kilometrų. Pasirašytose projektavimo paslaugų teikimo sutartyse numatyta, jog kelio ruožų techniniai darbo projektai turėtų būti parengti per 25 mėnesius.
LAKD techninio darbo projekto parengimo sutartis pasirašė dviem Kaunas–Prienai–Alytus kelio ruožams: nuo 11,60 iki 19,48 kilometro bei nuo 19,48 iki 31,10 kilometro. Sutartys, pagal viešojo konkurso sąlygas, pasirašytos su UAB „Kelprojektas“, nurodoma išplatintame pranešime.
Kelio Kaunas–Prienai–Alytus ruožą nuo 11,60 iki 31,10 kilometro numatoma rekonstruoti į keturių eismo juostų kelią su jungiamaisiais keliais bei pėsčiųjų dviračių takais. Sankryžas su rajoniniais keliais bei esamą žiedinę sankryžą Prienų mieste numatoma rekonstruoti į „turbo“ žiedines sankryžas.
Taip pat planuojama rekonstruoti geležinkelio viaduką, tiltus per Jiesios upę bei Šventupę. Projekte numatyti ir 5 tuneliniai pravažiavimai, 2 pėsčiųjų viadukai, požeminiai gyvūnų praėjimai, triukšmo mažinimo priemonės, viešojo transporto sustojimai, apšvietimas ir paviršinio vandens nuvedimo priemonės