„Kai biudžetas bus paruoštas, tada ir bus paruoštas, tada visos sumos ten ir bus. Čia kiekvienų metų rudens sezoninė daina. „Vėl gegužio žiedai“, vėl pradės suinteresuoti asmenys, nes tai kelių įmonių pajamos ir jie nori maksimizuoti pajamas, tai pasakysiu labai paprastai – per šią kadenciją Vyriausybė kelių finansavimui skyrė ženklias lėšas, tam buvo ir priimtos specialiosios priemonės, kaip laikinasis bankų solidarumo mokestis“, – antradienį Seime žurnalistams kalbėjo I.Šimonytė.
„Dėl to mes galime įgyvendinti projektus, kuriems nebuvo laiko įgyvendinti 30 metų, „Via Baltica“ pagaliau susitvarkyti iki pasienio su Lenkija, Vilnius-Utena kelią ir daugybę karinio mobilumo projektų. Ar galėjome daugiau padaryti? Visada galima, bet yra klausimas, kas už tai mokės. Biudžetas bus kaip visada toks pats, visus poreikius bandant suderinti geriausių įmanomu būdu“, – sakė ji.
Asociacijos „Lietuvos keliai“ vadovo Šarūno Frolenko teigimu tam, kad būtų galima pradėti strateginių objektų statybas bei didinti šalies tiltų saugumą, kasmet keliams turi būti skiriama ne mažiau kaip 1 mlrd. eurų.
Kelių sektoriui šių metų valstybės biudžete skirti 872 mln. eurų. Kelių priežiūros ir plėtros programoje (KPPP) numatyti 583 mln. eurai, iš laikinojo solidarumo įnašo – 130,5 mln. eurų. Dar beveik 159 mln. eurų numatyti iš ES finansinės paramos.