Vilnietė Jurgita (aut. past. – vardas pakeistas, redakcijai žinomas) pasakoja, jog ketvirtadienio vakarą vyko 17 maršruto troleibusu, į kurį net pro kelias vietas varvėjo vanduo.
„Troleibuse per visus plyšius – duris, langus – bėgo banduo. Negana to, dar ir liukas buvo paliktas atidarytas“, – portalui lrytas.lt pasakojo mergina.
Ji džiaugiasi bent tuo, kad troleibuse tuo metu nebuvo itin daug keleivių, kitaip kelionė daugeliui nebūtų buvusi itin maloni.
Panašių atvejų pasitaiko nuolat. Praėjusią vasarą skaitytojai fiksavo kaip į tokio paties troleibuso vidų vanduo tekėjo pro stogą, šį pavasarį vienam troleibusui iškrito durys, todėl tokie epizodai skatina keleivius sunerimti dėl tokio transporto techninės būklės.
Sostinės gatvėmis riedančiais autobusais rūpinasi įmonė „Vilniaus viešasis transportas“ (VVT). Įmonės atstovė Gintarė Žalytė-Štarienė vilniečius ramina – senieji troleibusai yra prižiūrimi, o jau kitą mėnesį bus pakeisti naujais.
„Troleibusų techninė priežiūra atliekama pagal gamintojo reikalavimus ir įmonėje galiojančius transporto priemonės techninės priežiūros teisės aktus. Kiekvieno troleibuso minimalus techninės priežiūros ciklas – 15 kalendorinių dienų. Jei fiksuojami gedimai, jie šalinami nedelsiant“, – teigia G.Žalytė-Štarienė.
Pasak VVT atstovės, naujų troleibusų, kurie iš esmės pakeis keliavimo šia draugiška aplinkai transporto priemone patirtį, laukti liko labai nedaug. Jau rugpjūtį 20 naujų troleibusų išriedės į gatves, o iki kitų metų kovo Vilniaus gatvėmis važinės 91 naujas troleibusas.
„Pradėjus eksploatuoti naujus Škoda troleibusus, Vilniuje liks dar 73 seni troleibusai. Tačiau ir jie kelių metų perspektyvoje bus pakeisti naujais – birželį Vilniaus miesto savivaldybės taryba pritarė naujų troleibusų pirkimui“, – pažymi G.Žalytė-Štarienė ir priduria, jog pirkimas bus skelbiamas artimiausiu metu.