„Tai yra Rokelių pervaža, kodėl tenka laukti virš pusę valandos, ar negali traukinys praleidinėti kito traukinio neprivažiavęs šios pervažos?“ – teiravosi skaitytojas Pavel.
LTG grupės Ryšių su visuomene vadovė Sandra Trinkūnaitė-Rimkienė apgailestavo dėl vairuotojų patiriamų nepatogumų bei paaiškino dėl kokių priežasčių toks traukinių judėjimas būtinas.
„Norime pabrėžti, kad „LTG Infra“ siekia užtikrinti saugų traukinių bei kitų transporto priemonių judėjimą. Atkreipiame dėmesį, kad traukinių eismo valdymas visame geležinkelio tinkle – itin kompleksiškas procesas ir organizuojamas taip, kad tenkintų tiek keleivių, tiek krovinių vežėjų poreikius.
Rokų geležinkelio stotis, kurioje yra Rokelių pervaža, visada buvo naudojama traukinių prasilenkimams. Traukinių prasilenkimas įprastai trunka 5–20 min. „LTG Infra“ iš savo pusės darys viską, kad šie prasilenkimai būtų kuo trumpesni“, – patikino S.Trinkūnaitė-Rimkienė.
Specialistė taip pat pastebėjo, jog minimą pervažą planuojama rekonstruoti.
„Vykdant „Rail Baltica“ projektą, minimą pervažą planuojama rekonstruoti į 2 lygių, šie darbai numatyti 2026–2030 m.“, – pranešė ji.