„Tai paskutinis žingsnis šio istorinio projekto finišo tiesiosios link. Šiuo rekonstrukcijos etapu bus baigtas ilgai lauktos mūsų strateginės kelių jungties su Vakarais tvarkymas ir jau kitų metų antroje pusėje Varšuvą galėsim pasiekti aukščiausio lygio 40 kilometrų ilgio magistralės atkarpa, kurios itin trūko“, – sakė susisiekimo ministras Marius Skuodis.
Jis taip pat pažymėjo, kad baigus šį projektą, visas dėmesys bus skirtas „Via Balticos“ rekonstrukcijai Latvijos link ir alternatyviai karinio mobilumo jungčiai nuo Lazdijų iki Alytaus ir Vilniaus.
Kaip pranešė „Via Lietuva“, paskutinės rekonstruojamos „Via Baltica“ nuo Marijampolės iki Lietuvos-Lenkijos sienos atkarpos darbų metu numatyta pastatyti 3 tunelinius pravažiavimus, 3 tunelinius praėjimus gyvūnams, 2 viadukus.
Taip pat 82 m ilgio žaliąjį tiltą gyvūnų migracijai, įrengti 10 žiedinių sankryžų, nutiesti apie 15 km jungiamųjų ir apjungiamųjų kelių, 5 kilometrus ilgio akustinės sienos.
Darbų metu taip pat bus atnaujinta ir padidinta prie išvažiavimo iš Lietuvos esanti automobilių stovėjimo aikštelė lengvajam ir krovininiam transportui.
4-ojo ruožo prie Lietuvos-Lenkijos sienos darbus atliks „Via Lietuva“ skelbtą viešąjį konkursą laimėjusi AB „Kauno tiltai“, darbų vertė – 154,7 mln. Eur be PVM.
„Via Baltica“ – transeuropinio tinklo kelias nuo Varšuvos iki Talino, kurio bendras ilgis – 970 km, iš jų 269 km – Lietuvos teritorijoje.