Platesni šaligatviai, iškloti granito trinkelėmis. Tokie savivaldybės pažadai skelbiant apie Trakų gatvės rekonstrukciją daugelio vilniečių nesužavėjo.
Praėjusią savaitę vyko pirmasis informacinio pobūdžio susitikimas su Senamiesčio gyventojais, kuriame miesto planuotojai pasakojo, kaip atrodys Trakų gatvė. Susirinkimų bus dar ne vienas ir galima neabejoti, kad juose diskusijos bus karštos.
Mat savivaldybės parengtame projekte nurodoma, kad Trakų gatvėje būtų remontuojama margaspalvio granito danga, o didžioji gatvės važiuojamoji dalis siaurėtų iki 3,75 metro. Platėtų pėsčiųjų šaligatviai, jų plotis svyruotų nuo 1,76 iki 3,5 metro.
Nesužavėjo ir pažadas, kad ties vaikų darželiu „Gudrutis“ išliks 3 parkavimo vietos „Kiss & Ride“, kurios skirtos vaikų greitam išlaipinimui iš automobilio ar įlaipinimui.
Taip pat žadama, kad 12 parkavimo vietų tarp Pranciškonų ir Vokiečių gatvių liks.
Anot savivaldybės tarybos nario Aleksandro Nemunaičio, pavyko pasiekti, kad Antonas Nikitinas paliktų vyriausiojo inžinieriaus pareigas, kurioms jis nebuvo tinkamas.
Tačiau jis ir toliau rengia vilniečius piktinančias pertvarkas jau būdamas savivaldybės administracijos direktoriaus Adomo Bužinsko patarėju infrastruktūros klausimais.
Anot A.Nemunaičio, tuo metu, kai iš 2 tūkst. kilometrų Vilniaus gatvių bent 800 kilometrų visai neasfaltuota, Trakų gatvei savivaldybė negaili lėšų iš esmės pakeisti.
Vilniečiams taip pat kilo klausimų, kaip susiaurinta gatve važiuos specialusis transportas – šiukšliavežiai, ugniagesių automobiliai.
Buvęs tarybos narys aplinkosaugininkas Liutauras Stoškus priminė, kad mieste ne tik mašinos važinėja, bet ir pėstieji vaikšto.
„Senamiestis yra pėsčiųjų zona, ne automobilių. Jau buvo galima atsikvėpti ir saugiai, maloniai vaikščioti po Senamiestį. Bet matyti, kaip vėl pamažu ima įsigalėti stipriojo teisė ir automobiliai pamažu sugrįžta. Nežinau, kada visuomenė išaugs iš to rytietiško ar amerikietiško absurdo, kai gražiausios miestų erdvės yra užkišamos automobiliais“, – piktinosi L.Stoškus.