„Meškinio tiltas – kelininkai perpaišė juostas, kantrybės rytoj važiuojantiems“, – „Kas vyksta Kaune“ grupėje sekmadienį dalijosi kaunietis.
Po įrašu vairuotojai komentavo, kad kelyje atsirado trys posūkiai, tačiau jie, pasak kauniečių, nepatogumų neturėtų kelti.
„Aš nesuprantu, kaip daugeliui taip sunku porą kartų vairą pasukt??? Važiavau šeštadienį apie 13 val., jau mini kamštis buvo, nors jokių avarijų nebuvo… Tiesiog daugumai pamačius geltonas juostas vingiuotas, baigiasi vairavimo įgūdžiai. Ir greitis max 30… Tai net nenoriu pamatyt, kas pirmadienį ryte darysis.
Dabar jau trys posūkiai. Du tokie gan staigūs… Yra norinčių įvažiuot į svetimą juostą… Nu ten ryte max 20 km/h, tai neturėtų logiškai mąstant tas staigumas nepatogumų kelt, bet žinant, kad tai juodoji skylė, tai bus trombas naujas“, – pastebėjimus išsakė vairuotojai.
Didžiausios spūstys, kaip ir buvo tikėtasi, vairuotojus pasitinka važiuojant nuo Akademijos link „Megos“. Kauniečiai praneša, kad važiuojant A.Meškinio (Kleboniškio) tiltu, nusukimas į Panerių gatvę yra uždarytas.
„Prieš tiltą reik persirikiuot ir už tilto dar kartą. Nusukti ir išvažiuoti į/iš Jonavos g. įmanoma“, – rašė „Kas vyksta Kaune“ skaitytojas.
Kauniečiai dalijasi, kad šįryt kelionė į darbus užtruko ilgiau nei įprastai – fiksuotos spūstys ant A.Meškinio tilto.
„Vėluoju į darbą jau 20 minučių. Važiavau dvigubai ilgiau nei visada – pusvalandį“, – teigė kaunietis.
Eismoinfo.lt duomenimis, vykdant A.Meškinio (Kleboniškio) tilto griovimo ir kelio rekonstrukcijos darbus, į Vilnių eismas vyks kairiuoju tiltu, dviem eismo juostom, tik jos bus susiaurintos. Į Klaipėdą eismas vyks naujuoju tiltu, eismas į Jonavos g. laikinai neuždaromas.
Iki šių metų birželio 4 d. 99,03 – 100,47 km atkarpoje greitis ribojamas iki 70 km/val.
Iki šių metų spalio 17 d. 99,58 – 100,18 km (dešinėje pusėje) greitis taip pat ribojamas iki 70 km/val.
Kaip jau skelbėme anksčiau, darbų rangovas – AB „Kauno tiltai“. Pagal sutartį, vidurinį tiltą ir tilto prieigas planuojama sutvarkyti iki 2024 m. pabaigos.
Po projekto įgyvendinimo tiltas bus iš esmės rekonstruotas ir išplatintas. Tranzitinis transportas bus atskirtas nuo vietinio ir vyks viduriniu tiltu. Tai leis padidinti eismo pralaidumą ir saugumą bei padės sutaupyti daugybę valandų dabar prarandamo laiko spūstyse.