„Šia rekonstrukcija siekiame užtikrinti, kad viadukas patikimai tarnautų dar ne vienerius metus. Taip pat norime pasirūpinti, kad geležinkelio bėgius viaduku galėtų saugiai ir komfortabiliai kirsti kiekvienas pėstysis“, – sako Vytautas Balevičius, „LTG Infra“ Remontų projektų valdymo vadovas.
Pradedamų darbų metu „LTG Infra“ rangovas „Švykai“ pirmiausia įrengs naujus, į 1-ą peroną vedančius, 1,6 m pločio laiptus su stikliniais 1,2 m aukščio turėklais. Siekiant užtikrinti saugų naudojimąsi bet kokiu oru, laiptų einamosios dalies paviršius bus padengtas neslidžia epoksidine danga su smėlio pabarstu. Tuo pat metu bus įrengiami pandusai vedantys į 1-ą peroną ir Geležinkelių muziejaus lauko ekspoziciją „Bėgių parkas“.
Rekonstrukcijos metu taip pat bus remontuojamos šio, jau 48 metus skaičiuojančio 212,5 metrų ilgio, viaduko pažeistos sijos bei tilto atramos, perbetonuotos pažeistos viaduko perdangos atraminės aikštelės, demontuotos esamos laiptų konstrukcijos, įrengti nauji, modernūs LED šviestuvai, apšviesiantys tiltą ir jo prieigas.
Anot rangovo atstovo Justino Butėno, visi darbai yra planuojami taip, kad nesukeltų papildomų rūpesčių viaduko naudotojams, tai yra pėsčiųjų eismas nebus nutraukiamas, o tik dalinai apribotas.
Įrengus laiptus ir pandusus, liks esamo viaduko einamosios dalies atnaujinimas, kurio metu pėsčiųjų eismas bus ribojamas išilgai viaduko, ir prieigų sutvarkymas.
Visus remonto darbus planuojama užbaigti šių metų IV ketvirtį.