„Kaune, Milikonių kalno viduryje (leidžiantis žemyn nuo kalno), atsivėrus didelė, gili, aštriais kampais duobė. Žmona, važiuodama minėtu kalnu, paskui kitą automobilį, vakare, tamsiu paros metu, esant šlapiai asfalto dangai, per vėlai pastebėjo priešais atsiradusią gilią duobę ir nepavyko jos apvažiuoti. Po stipraus smūgio į gilią ir aštriais kampais duobę, prakirto „Opel Vectra“ abu dešinės pusės ratus.
Nusileidus į kalno apačią, paaiškėjo, kad ten jau stovi dar 3 automobiliai su prakirstomis padangomis. Vairuotojai, būkite labai atidūs“, – trečiadienio naktį „Kas vyksta Kaune“ redakcijai siųstame laiške įspėjo kaunietis.
Kaip matyti vyro atsiųstose nuotraukose, automobiliams skaudi duobė nebuvo pažymėta įspėjamaisiais ženklais.
„Kas vyksta Kaune“ jau rašė, kad prioritetiniame gatvių tvarkymo sąraše Linkuvos gatvė – 8-oji. Neseniai Kauno savivaldybės Miesto tvarkymo skyriaus vedėjas Aloyzas Pakalniškis atskleidė, kokie eismo pokyčiai numatomi Milikonių kalno šlaite.
„Planuojame, kad vidury kalno liks dvi eismo juostos, kadangi daug medžių, daug šlaitų. Viršuj, prie Žemaičių ir apačioj prie Varnių gatvės išsiplėstų iki trijų eismo juostų dėl eismo paskirstymo. Bet pagrindinis dalykas, ką norėtume padaryti, tai pėsčiųjų ir dviračių taką“, – vasario 5 d. posėdžio metu apie planus Linkuvos g. įkalnėje kalbėjo A. Pakalniškis, pridurdamas, kad remonto darbų pradžia planuojama šių metų pabaigoje.
Prioritetiniame sąraše nurodyta, jog šios gatvės remontas bus įgyvendinamas savivaldybės lėšomis ir turėtų kainuoti 3 milijonus eurų.
Prioritetiniame sąraše iš viso įtrauktos 189 Kauno gatvės, kurias savivaldybė planuoja sutvarkyti per 2024–2026 metus. Visoms gatvėmis prireiks per 130 milijonų eurų.
Visgi reikia nepamiršti ir tai, kad permainingi žiemiški šalčiai tampa nemenku iššūkiu gatvių dangai, todėl keliuose kur ne kur atsiveria duobės. Apie šalčių ir drėgmės „iškąstas“ vietas Kauno mieste galima pranešti „Kauno švarai“.