„Spalio 20 d. troleibusas R.Kalantos gatvėje, važiuojantis link „Depo“. Aš nežinau, ar keleiviai reaguoja, bet užkišo prieš mane važiuojančiam automobiliui su priekaba, tas vos sustabdė. O mėginau aplenkti, tai troleibuso greitis 70 km/val.
OK. Negana to, iš pirmos juostos persirikiavo ir mėgino lenkti mane. Spaudė, kiek telpa. Seniai aš tokia pikta nebuvau. Kodėl miesto viešojo transporto vairuotojas/-a rodo šitokį greitį veždamas keleivius?“ – praėjusio penktadienio popietės įvykį nupasakojo skaitytoja.
„Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialistė Greta Makūnaitė naujienų portalui nurodė, kad Kauno viešojo transporto priemonėse, kaip ir bet kuriose kitose, yra spidometras, kurio parodymus realiu laiku mato tik vairuotojas.
„Kitokios įrangos, leidžiančios bendrovės specialistams fiksuoti greitį realiu laiku, nėra. Šį darbą atlieka greičio matuokliai Kauno miesto gatvėse, kurie užtikrina saugų transporto priemonių judėjimą“, – informavo G.Makūnaitė.
„Kauno autobusų“ atstovė pažymėjo, kad už bet kokį Kelių eismo taisyklių pažeidimą atsako pats vairuotojas, tačiau leidžiamo greičio pažeidimo atvejai esą yra retenybė. Vidutiniškai per visus metus jų gali būti fiksuojami vienetai.
Baimė būti nubaustiems versti spausti akceleratorių neturėtų – G.Makūnaitė patikino, kad nuo grafiko atsiliekantiems vairuotojams nėra taikomos jokios drausminio pobūdžio priemonės, nes vėlavimas nuo vairuotojų nepriklauso.
„Kaip ir kiti eismo dalyviai, viešasis transportas dalyvaudamas eisme susiduria su įvairiais trikdžiais: spūstimis piko metu ar įvykus eismo įvykiams, kelio darbais ir pan.“ – paaiškino „Kauno autobusų“ viešųjų ryšių specialistė.