Eismas atkarpoje nuo PC „Moki veži“, esančio Kauno gatvėje, iki A5 kelyje esančio nusukimo ant Puskelnių viaduko, kreipiamas kairiąja esamo A5 kelio puse. Šioje 1 km atkarpoje eismas vyks po vieną eismo juostą kiekviena kryptimi, akcentuojama pranešime žiniasklaidai.
Taip pat išvažiavimas iš Marijampolės miesto Kauno kryptimi vyks ne tiesiai, kaip įprastai, tačiau bus nukreipiamas kairiau, Vilkaviškio/Varšuvos viaduko kryptimi, naujai įrengtu laikinu pravažiavimu dešiniau, įsijungiant į esamą A5 kelią, nurodo LAKD.
LAKD numato, kad šie ribojimai galios iki šių metų pabaigos.
LAKD primena, kad eismo pokyčiai susiję su šiuo metu įgyvendinamo magistralinio kelio A5 Kaunas–Marijampolė–Suvalkai ruožo nuo 56,83 iki 72,50 km rekonstravimo projekto darbais.
Pradedamas rekonstruoti beveik 16 km ilgio ruožas yra tarp Marijampolės ir Skardupių kaimo. Tai ilgiausias iš keturių ruožų, kuriuose vyksta ar planuojami darbai tarp Marijampolės ir Lenkijos sienos.
Esamas dviejų eismo juostų magistralinis A5 kelias bus rekonstruotas į keturių eismo juostų automagistralę, abipus jo ir atskirose vietose skirtinguose lygiuose su magistraliniu keliu įrengiant jungiamuosius ir apjungiamuosius kelius, kurių bendras ilgis apie 45 km bei rekonstruojant su A5 keliu besijungiančių rajoninių kelių ir magistralinio kelio A7 bei Marijampolės miesto gatvių atkarpas, pažymima pranešime.
Rekonstrukcijos metu bus įrengta 10 žiedinių sankryžų, 5 viadukai, 4 tiltai, 3 tuneliniai pravažiavimai, 21 akustinė siena. Taip pat bus įrengtas apšvietimas ir kitos eismo organizavimo priemonės, nauja automobilių stovėjimo aikštelė su pastatu keleiviams.
Viso apie 40 km „Via Baltica“ ruožo rangos darbų užbaigimas numatytas 2024 m. pabaigoje.