„Dviračių takai Vilniuje nuosekliai jungiami į vientisą tinklą. Tai reiškia, kad pagrindinėse dviratininkų judėjimo kryptyse lieka vis mažiau vietų, kur dviratininkams teks įsilieti į automobilių ar pėsčiųjų eismą, o artimiausias dviračių takas yra ne toliau nei už kilometro.
Siekiame ir dar ambicingesnio tikslo – kad daugumai dviratininkų artimiausias takas nuo namų būtų vos už 250 metrų“, – kalbėjo Vilniaus vicemeras Andrius Grigonis.
Šią vasarą baigtos tiesti kelios dviračių takų jungtys: atkarpa nuo Laisvės pr. iki Konstitucijos pr., nauja pusės kilometro dviračių tako atkarpa sujungė palei Kareivių ir Verkių gatves einančius dviračių takus.
Naujas apie pusės kilometro bendras pėsčiųjų ir dviračių takas nutiestas nuo Lietuvos parodų ir kongresų rūmų „Litexpo“ iki Lazdynų tilto.
Pilaitėje kartu su Smalinės gatvės tiesimu įrengtas ir 0,8 km dviračių takas tarp M.Mažvydo ir Vydūno gatvių. Ši atkarpa jungia du didelius gyvenamuosius kvartalus abipus Pilaitės prospekto.
Šią vasarą pradėtas tiesti ir naujas dviračių ir pėsčiųjų takas, kuris leis patogiai pasiekti Lentvarį ir Trakų Vokės dvarą iš centrinės Vilniaus dalies.
3,7 km dviračių takas eis palei Fermentų, V.A.Graičiūno, Stasylų ir Vinkšnų g. iki pat Trakų Vokės dvaro. Darbus planuojama baigti 2024 m. birželio mėnesį.
Nutiesti šį taką kainuos apie 2,3 mln. eurų.
Dar vienas takas iki lankytino objekto – Europos parko – bus pradėtas tiesti jau šį mėnesį.
2,5 km dviračių ir pėsčiųjų takas drieksis nuo Žaliųjų ežerų pro Balsius beveik iki pat Europos parko. Darbus planuojama baigti 2024 m. liepos pabaigoje. Bendra projekto kaina – 3,6 mln. eurų.
Iš viso Vilniuje yra 144 km dviračių takų. Tiesiant ir įrengiant naujus dviračių takus laikomasi Vilniaus dviračių infrastruktūros kokybės standarto. Dauguma naujų takų yra išskirtinio raudono asfalto.