Iki sezono pabaigos įmonė iš viso suremontuos dar 16 kilometrų sostinės gatvių. Toks gatvių remontas yra didžiausio Vilniaus istorijoje miesto susisiekimo infrastruktūros atnaujinimo projekto dalis.
Šių metų gegužės pradžioje Vilniaus miesto savivaldybės užsakymu pradėti sostinės gatvių infrastruktūros atnaujinimo darbai. Jų apimtys suplanuotos rekordiškos – naują asfalto dangą numatyta pakloti ruožuose, kurių ilgis bendrai siekia daugiau kaip 100 kilometrų. Tai – didžiausias sostinės susisiekimo infrastruktūros atnaujinimas per visą miesto istoriją.
Rekordinės apimties darbų ėmėsi penki rangovai – savivaldybės įmonė „Grinda“ ir keturios privačios kompanijos, bendrovei „YIT Lietuva“ numatyta suremontuoti 24 kilometrus miesto gatvių.
Darbų prioritetas buvo skirtas artėjančiam NATO viršūnių susitikimui, todėl pirmiausiai remontuotos miesto įvažiavimo gatvės ir oro uosto prieigos – Metalo, Darbininkų, Dariaus ir Girėno, Tūkstantmečio, Liepkalnio, Sodybų gatvių bei Savanorių prospekto atkarpos. Pirmuoju etapu tai pat sutvarkytos ir A. Kojelavičiaus bei Tolimosios Sodų 4-toji gatvės.
Rekonstrukcijos darbams ruošiami 3D modelio projektai, tai užtikrina atnaujinamų kelio paviršių lygumą ir komfortą. Gatvėse, kuriose eismo intensyvumas ypač didelis, asfaltuojamos dvisluoksnės, polimerais modifikuotos dangos, prailginančios kelių naudojimo laiką.
„Vilnius išsikėlė ambicingą tikslą – pasiekti visų miesto gatvių optimalų kokybės lygį. Didžiuojamės, kad šios užduoties vykdymas buvo patikėtas mums. Pirmoji darbų dalis – jau atlikta ir sostinės susisiekimo infrastruktūra NATO viršūnių susitikimui yra atnaujinta, moderni, patogi bei saugi.
Stengdamiesi nesukelti nepatogumų vairuotojams, frezavimo ir asfaltavimo darbus atliekame naktimis. Norime padėkoti vilniečiams ir miesto svečiams už kantrybę intensyvaus tvarkymo metu.
Tikime, kad šiandien patiriamus nedidelius nepatogumus kompensuos pastebimai kokybiškesnės eismo sąlygos“, – sako bendrovės „YIT Lietuva“ vadovas Kęstutis Vanagas.
Suremontavusi 8 kilometrus miesto gatvių, bendrovė tęsia likusių 16 kilometrų ruožų rekonstrukciją, kurią planuojama baigti iki darbų sezono pabaigos vėlyvą rudenį.