Klaipėdos centre esanti Martyno Mažvydo alėja laikoma pėsčiųjų arterija, kuri tęsiasi nuo Santuokų rūmų iki Skulptūrų parko, tačiau ją kertančiomis Stasio Šimkaus, Herkaus Manto, Kristijono Donelaičio gatvėmis vyksta automobilių eismas, o Ligoninės, Šaulių ir Juozo Karoso gatves alėja skiria į dvi nesusisiekiančias dalis.
Savivaldybės tarybos narys Arūnas Tuma pasiūlė idėją J. Karoso gatvės atkarpas sujungti. Tokį patį norą išreiškė ir šalia minėtosios gatvės esanti Klaipėdos vaikų ligoninė.
Tikimasi, jog taip vairuotojams būtų palengvintas eismas, nes po Vaikų ligoninės pastato renovacijos, sumažėjus gatvės plotui, automobilių vairuotojams toje vietoje keblu manevruoti, apsisukinėti, taip pat nėra pakankamai parkavimo vietų.
„Yra ne tik J. Karoso gatvė, kur būtų galima įgalinti tokį eismą, tačiau pirmiausia reikia atidaryti šią gatvę ir tuomet stebėti, ar tai pasitvirtins“, – teigė A. Kamarauskas.
Klaipėdos savivaldybės Transporto skyriaus vedėjas Rimantas Mockus pridūrė, jog panašus eismas galėtų būti leidžiamas Šaulių gatvėje.
„Šiuo metu dar atliekamas saugumo auditas. Ekspertai „iš šono“ apsvarstys ir tuomet nuspręsime, ar galime judėti toliau“, – kalbėjo R. Mockus.
Tiesa, idėja nėra išplėtota iki galo, trūksta eismo dalyvių saugumo užtikrinimo sprendimų.
„Taip, ligoninė pasistatė naujas patalpas ir priartėjo prie Mažvydo alėjos. Transportui kyla problemų judant „akligatvio“ principu. Bet prieš paleidžiant transportą reikėtų gerai įvertinti saugumą.
Pradėti galbūt reikėtų nuo vienpusio eismo. Gyventojai, kurie daugybę metų ten gyveno, staiga turės „gyvą arteriją“, kurioje tiek dieną, tiek naktį intensyviai judės eismas“, – sakė komisijos narys, Klaipėdos apskrities vyriausiojo policijos komisariato Kelių policijos skyriaus Vyriausiasis policijos specialistas, laikinai atliekantis viršininko funkcijas Aurelijus Jankauskas.
Policijos pareigūnas pabrėžė ir saugumo elementų svarbą, tai yra pėsčiųjų perėjas, kitus elementus, taip pat dalinį pėsčiųjų ir dviračių eismo toje gatvėje apribojimą.
Posėdyje nutarta kol kas klausimo nesvarstyti, kadangi pirmiausia reikia sulaukti saugaus eismo audito rezultatų bei parengti planą, kaip turėtų būti organizuojamas judėjimas, jei gatvę būtų leista kirsti automobiliams.