A.Meškinio viduriniojo tilto griovimo darbus planuota pradėti apie vidurnaktį, tačiau juos teko nukelti kitai nakčiai.
„Kad imtumėmės atitrūkusios tilto dalies ardymo darbų, privalome tinkamai užtikrinti visus reikalavimus, numatytus vakar gautame atsakingų institucijų leidime tuos darbus vykdyti. Tad sprendimą nepradėti griovimo darbų priėmėme įvertinę, kad nebuvo spėta tinkamai parengti pylimo, turinčio užtikrinti užduočiai atlikti skirtos technikos saugą“, – pranešė darbus vykdančios bendrovės „Kauno tiltai“ komunikacijos specialistė Giedrė Samulionytė–Lekavičienė.
Pasak jos, praėjusią naktį ir šiandien iki pat vakaro bus tęsiami pasiruošimo darbai, o tilto griovimą tikimės pradėti šią naktį.
„Tikimės, kad konstrukcijos griovimo darbai, kuriems reikalingas laikinas eismo ribojimas, bus atlikti per artimiausias tris naktis“, – paskelbė G.Samulionytė–Lekavičienė.
Vasario 14-osios vakare ardant viduriniąją A. Meškinio tilto dalį, maždaug 400 tonų svorio konstrukcija nugriuvo. Iškart po įvykio buvo uždarytas eismas po tiltu besidriekiančia Panerio gatve.
Vasario 14-osios vakare ardant viduriniąją A. Meškinio tilto dalį, maždaug 400 tonų svorio konstrukcija nugriuvo. Iškart po įvykio buvo uždarytas eismas po tiltu besidriekiančia Panerio gatve.
Įvykio metu tilto perdangos dalis atitrūko nuo atramos. Viena jos dalis atsirėmė į upės pakrantę, o kita pakilo į viršų. Ši kompozicija jau praminta „Tiltaniku“.
Ketvirtadienį „Kauno tiltai“ pranešė, kad komisija, sprendusi dėl atitrūkusios tilto konstrukcijos griovimo darbų pradžios, ketvirtadienį suteikė leidimą pradėti darbus.
Persisvėrusios tilto konstrukcijos dalis bus trupinama ekskavatoriumi su betono ardymo žirklėmis, kurios strėlės siekis – 22 metrai. Atliekamų darbų metu žmonių ir technikos pavojingoje zonoje nebus.
Siekiant maksimaliai užtikrinti eismo saugumą, ardymo darbus planuojama vykdyti tik naktimis, nuo 23 val. iki 5 valandos ryto. Tomis valandomis magistralės A1 atkarpa ties tiltu bus uždaroma abiem kryptimis.
Uždarius tiltą, važiuojantiems Vilnius–Klaipėda kryptimi, eismas bus kreipiamas per Jonavos g., Salako g., Nuokalnės g., Varnių g., Neries krant., Baltų pr., Rasytės g. ir Jotvingių g. (paliekant galimybę rinktis Žemaičių plentą);
Važiuojantiems Klaipėda–Vilnius kryptimi, eismas kreipiamas per Panerių g., Varnių g., Nuokalnės g., Eigulių g. ir Jonavos g.
Meškinio tilto per Nerį (viduriniojo tilto) rekonstrukcijos ties Kaunu darbai pradėti dar praėjusiais metais. Pagal sutartį darbai turėjo būti baigti iki 2024 m. pabaigos. Šios sutarties darbų vertė – 68,37 mln. eurų, įskaitant pridėtinės vertės mokestį (PVM).
Skaičiuojama, kad šiuo kelio ruožu, į kurį patenka ir minėtas tiltas, nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“ kai kuriomis dienomis automobilių srautas siekia iki 78 tūkst. automobilių.