Vilniečio Artūro kelionė baigėsi su dvejomis pradurtomis padangomis. Jis teigė, kad per pietus važiavo Ozo gatve, o tokiu metu esą visad būna spūstys, ypač dabar, kai yra tvarkomas kelias.
„Greitis, važiuojant šia gatve, visų vairuotojų būna iki 40 km/val. Dešinėje pusėje yra tvarkomas kelias, todėl mašinos važiuoja kairiau, kur ir buvo gili duobė. Jokio įspėjamojo ženklo apie ją nebuvo“, – naujienų portalui lrytas.lt akcentavo vilnietis.
Po įvykio Artūras paskambino policijai, kad jie pažymėtų šią vietą, kad nenukentėtų kiti vairuotojai. Jis su pradurtomis padangomis Ozo gatvėje buvo ne vienas. Pasak pašnekovo, į duobę įvažiavo ir daugiau žmonių.
„Iškviečiau pagalbą kelyje, kuri, pasirodo, keičia ratą tik tada, jei jį turi, todėl antros padangos teko ieškotis pačiam. Nešiau ratą į artimiausią servisą, kad sutvarkytų jį“, – pasakojo vilnietis.
Kiti vilniečiai patikino, kad jei „Grinda“ informuotų apie kiekvieną duobę kelio ženklu, tektų parą važiuoti iki darbo.
Kitas vilnietis, kuriam irgi teko važiuoti Ozo gatve, pasakojo, jog sudėtinga yra išvengti duobės, nors važiuojama mažu greičiu.
„Važiavau už krovininės mašinos, o šalia važiavo autovežis, kuris nejausdamas gabaritų užėmė trečdalį mano juostos. Pirma juosta dabar yra siaurinama, sudėti bokšteliai. Neturėjau kito pasirinko, kaip tik įvažiuoti į duobę. Viskas baigėsi gerai.
Aišku, taip neturėtų būti judrioje miesto gatvėje, tik parodo „Grindos“ negebėjimą atlikti remonto darbų. Visas Vilnius nuolatinėse statybose, tačiau jokių taisyklių bei reikalavimų nėra“, – pabrėžė jis.
„Grindos“ įmonės atstovas Egidijus Steponavičius minėjo, kad remonto darbus Ozo gatvės atkarpoje nuo Vilniaus licėjaus iki Kalvarijų g. ir atgal nuo Kalvarijų g. iki Geležinio Vilko g. pradėjo antroje rugsėjo pusėje. Remonto metu naujai įrengiami kelio borteliai, tvarkomos pažaidos, atnaujinama asfalto danga ir inžinerinė komunikacijų infrastruktūra.
„Pradėjus darbus iš abiejų pusių remontuojamoje atkarpoje, kaip ir reikalaujama, pastatėme informacinius ir greitį ribojančius ženklus. Apie vykdomus darbus taip pat pranešėme informacinėmis žinutėmis „Grindos“ feisbuko paskyroje ir oficialioje interneto svetainėje“, – naujienų portalui lrytas.lt paaiškino E.Steponavičius.
Statybvietėje žalą patyrę vairuotojai dėl kompensacijos gali kreiptis el. p. savivaldybė@vilnius.lt, pateikdami oficialią informaciją apie patirtos žalos dydį bei įvykio aplinkybes.
„Vilniaus miesto gatvių remonto prioritetas nustatomas ne pagal duobių skaičių, o pagal kompleksinius kriterijus – viešojo ir kitų transporto priemonių eismo intensyvumą, gilumines pažaidas, susiformavusių provėžų gylį, išilginio lygumo rodiklį ir t. t.
Lazerinis skenavimas leidžia identifikuoti dangos pakitimus dar prieš jai tampant duobėmis, o laiku pradėjus darbus kelio dangą galima naudoti ilgiau ir ją palaikyti kokybišką gerokai mažesnėmis sąnaudomis“, – kalbėjo „Grindos“ įmonės atstovas.
„Grindos“ darbuotojai darbus Ozo gatvėje planuoja užbaigti iki gruodžio 15 d.