„Vis daugiau vilniečių dviratį renkantis ne tik laisvalaikiui, bet ir kaip transporto priemonę, pastebime, kad kai kuriose miesto vietose pėstiesiems kertant dviračių taką trūksta aiškumo.
Kyla konfliktinės situacijos dėl to, kad dviratininkai pėsčiųjų nepraleidžia. Atsižvelgę į gerąją užsienio šalių patirtį, intensyvaus srauto takų susikirtimo vietose išbandysime dangos ženklinimą“, – gyventojus išsakyti nuomonę, kurias dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietas reikėtų paženklinti, kviečia „Susisiekimo paslaugų“ inžinierius-grupės vadovas Jonas Simutis.
Šiuo metu iššūkių keliančios vietos mieste yra dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties sankryžomis, dviračių ir pėsčiųjų srautų susikirtimas ties viešojo transporto stotelėmis bei kiti pėsčiųjų ir dviratininkų srautų susikirtimai (intensyvūs pėsčiųjų skersiniai ryšiai).
Dviračių ir pėsčiųjų takų susikirtimo vietose danga bus ženklinama trimis arba dviem baltomis juostomis, taip išryškinant dviračių tako kirtimo vietą, suteikiant daugiau aiškumo eismo dalyviams, atkreipiant ir dviratininkų, ir pėsčiųjų dėmesį, kad kirsdami dviračių taką pėstieji turi apsižvalgyti, o dviratininkai – praleisti pažymėtu ženklinimu einančius pėsčiuosius.
Gyventojų nuomonių laukiama iki spalio 26 d. Įgyvendinus bandomąjį sprendinį, situacija bus stebima ir, esant teigiamam poveikiui, tinkamai įteisinta.