Sau nustatęs negalavimą, apie kurį medikai dar nieko negirdėję, vairuotojas jokios naujienos nepasakė. Taip, sostinės gatvių būklė prasta ir vis blogėja. Ir vairuotojas tai kiekvieną pamainą jaučia apatine kūno vieta.
Draudikai aikčioja: per septynis 2022-ųjų mėnesius nuostolių dėl duobių keliuose vairuotojai patyrė daugiau nei pernai per visus metus. Kas kaltas? Draudikų nuomone, pirmiausia kaltas oras. Kelio danga patiria didesnį krūvį dėl karščių ir nuolatinės spiginančios saulės.
Kalti ir lopai. Viena didžiausių bėdų yra vis užtaisomi keliai, kurie po remonto darbų nebelaikomi naujai nutiesta atkarpa.
Dar kalti į ikipandeminį lygį grįžę eismo srautai.
O jeigu automobilio ratas pataiko į aštrią duobę mieste, kaltas ir jo meras. Taigi dėl kaltininkų tarsi ir viskas aišku.
Draudikai, atlyginę nuostolius vairuotojams, aišku, juos išsireikalauja. Štai čia ir prasideda painiava. Nuostolius turėtų padengti lyg ir kelią prižiūrinti įmonė, lyg ir savivaldybė, kurioje jis yra.
Tačiau dėl galutinio rezultato galite neabejoti: už duobes sumokame mes, mokesčių mokėtojai. Arba didėjant kelių priežiūros įmonės įkainiams, kuriems padengti prireikia papildomų išmokų iš biudžeto, arba tiesiog iš konkrečios savivaldybės iždo, kai tam tikrą sumą nukentėjusiam vairuotojui priteisia teismas.
Atrodytų, aišku turėtų būti ir dėl pačių duobių. Tiktai ne kelininkams.
Mat Vilniuje jie duobėms ieškoti pasitelkė net naujovišką deflektometrą.
Keista, kad jiems neužteko to plokščiasėdyste susirgusio autobuso vairuotojo užpakalio, kurį pasitelkus galima tiksliausiai įvertinti gatvių ar kelių būklę.