Šalia buvusios „Ekrano“ gamyklos Venslaviškio gatvės rekonstrukcija palietė ir aplinkinių gatvių gyventojus.
Dėl apylankos, laikinos sankryžos, suintensyvėjusio automobilių eismo, panaikintos pėsčiųjų perėjos ties tylia Audėjų g. mokinių tėvai sunerimo, kaip reikės vaikus išleisti į mokyklą.
„Ar pradėti vežti su mašinomis, kad saugiau būtų, ar lydėti iki mokyklos, vesti per gatvę?“ – klausė „Lietuvos ryto“ televizijos kalbintas vyriškis.
„Sunku pereiti gatvę. Tuoj mašinos pradės važiuoti intensyviau, judėjimas bus dar didesnis“, – teigė panevėžietė.
„Lietuvos ryto“ televizijos žurnalistė ir pati pabandė pereiti šią gatvę. Joje pėsčiųjų perėjos ženklai stovi, tačiau kelias baltomis linijomis, vadinamuoju „zebru“, iki galo nėra pažymėtas, tad daugelis automobilių vairuotojų greičio net nesulėtina ir nestoja.
Vienintelis sustojęs vairuotojas teigė, kad pėsčiųjų perėjos iš tiesų nesimato – pusė kelio paženklinta, o pusė – ne, todėl tik lėčiau važiuojant galima pamatyti einantį žmogų.
Tad nenuostabu, kad mokinių tėvai baiminasi, kaip prasidėjus mokslo metams vaikai nueis iki mokyklos.
Tačiau savivaldybės infrastruktūros skyriaus vedėjas Dalius Vedluga sako, kad ties degaline paliktos net dvi pėsčiųjų perėjos, t. y., – stovi pėsčiųjų perėjos ženklai. Venslaviškio ir aplinkinės gatvės rekonstruojamos trimis etapais, o trečiajame planuojama įrengti perėją arčiau Audėjų g.
„Dabar rekonstruojama ir įrengiama Elektronikos g. dalis ir įrengiamas Senamiesčio g. ir Tinklų g. žiedas“, – teigė pašnekovas.
Pasak vedėjo, darbai užtruks ir iki rugsėjo padėtis nesikeis.
O štai aplink beveik 2 km besitęsiančią Pušaloto gatvę matyti vien privatūs namai, toliau – pramonės įmonės. Tačiau gatvėje nėra nė vienos pėsčiųjų perėjos, įrengtas tik greičio ribojimo kalnelis.
Kalbinta vietos gyventoja teigė, kad gatvę jau ir dabar pereiti sudėtinga, o rudenį ir žiemą – dar blogiau. Tada eismas didesnis, o šaligatvio – irgi nėra.
Naujos perėjos įrengiamos pagal poreikius, traukos objektus, pėsčiųjų eismo intensyvumą. Tačiau D.Vedluga tikina, kad naują perėją įrengti kainuoja apie 15 tūkst. eurų, o dabar tokio poreikio šioje vietoje nėra.