Žiūrėdami, kaip Liubarto tilto konstrukcijose iš J.Jasinskio gatvės pusės plečiasi plyšys, vilniečiai prieš kelias dienas savivaldybei uždavė klausimą: nejaugi Vilniuje nebėra specialistų, prižiūrinčių tokius statinius?
Be to, po Liubarto tiltu savivaldybė leido medijų edukacijos ir tyrimų centrui „Meno avilys“ rengti dvidešimties nemokamų kino seansų ciklą „Gilios upės tyliai plaukia“, nors virš žiūrovų galvų kyšo surūdiję armatūros strypai, byra betono gabalai.
Jau prieš trejus metus vilniečiai pradėjo nerimauti, kad Liubarto tiltas per Nerį kelia pavojų gyvybei, nes važiuojant automobiliams dreba, o pasižiūrėjus į jį galima matyti, kaip statinys byra.
Tačiau tada savivaldybės valdininkai nuramino, kad tiltas patikrintas ir pavojaus nekelia.
Nesvarbu, kad važiuojant Liubarto tiltu automobiliai dunkstelėdavo, o duslintuvai pasiekdavo metalines tilto detales.
Be to, riedant automobiliams tiltu jau prieš trejus metus buvo juntama vibracija, kažkas pranešė, kad betono gabalas nuo tilto konstrukcijos nukrito šalia automobilio.
Vilniečiai apie susidariusią situaciją pranešė visoms įmanomoms tarnyboms tikėdamiesi, kad bus užkirstas kelias nelaimei ir nepasikartos Kleboniškio tilto Kaune istorija, kai 2009-aisiais nutrūkus 8 laikančiosioms tilto per Nerį magistralėje Vilnius–Klaipėda metalinėms sijoms pasislinko konstrukcijos ir viena tilto dalis įgriuvo apie 20 centimetrų.
Už tiltų, viadukų ir estakadų priežiūrą atsakingos savivaldybės Infrastruktūros skyriaus laikinai vedėjo pareigas einančio Arūno Visocko žodžiais, jokių Liubarto tilto konstrukcijos pakitimų nebuvo nustatyta, todėl nuspręsta tik perdažyti metalines konstrukcijas ir sutvarkyti deformacines siūles.
Nors A.Visockas jau prieš trejus metus žadėjo, kad atitrūkęs tilto šliaužiantis lakštas bus pritvirtintas, tai iki šiol nepadaryta.
Vis dėlto jis tikino, kad vilniečių juntamą tilto vibraciją sukelia transporto dinaminės apkrovos.