„Reikia pripažinti, kad bendra situacija valstybinės reikšmės keliuose nėra patenkinama, nes apie 38 proc. visų kelių neatitinka keliamų reikalavimų. Dabar turime prioritetą skirti daugiau lėšų tinklo kokybės gerinimui ir šiais metais daugiau yra koncentruojamasi į rajoninius ir krašto kelius, kur iš tikrųjų situacija yra dar ženkliai blogesnė negu autostradoje Vilnius–Kaunas–Klaipėda“, – trečiadienį Seimo Ekonomikos komitete pristatydamas kelių būklę Lietuvoje teigė R. Lipkevičius.
„Gauname krūvą skundų, kad tie keliai yra praktiškai sugriuvę. Šiais metais remontuojama apie 200 km krašto, rajoninių kelių“, – pridūrė jis.
Pasak jo, atskirose Vilnius–Kaunas–Klaipėda (A1) autostrados vietose yra juntami nelygumai, ypač atkarpoje tarp Vilniaus ir Kauno, juos planuojama tvarkyti.
„A1 tikrai nebus pamirštas ir ruože netoli Kryžkalnio jau praeitais metais dalis autostrados buvo sutvarkyta taip, kad ta danga atnaujinta. Žiūrėsime tyrimo rezultatus, ir jeigu jie parodys, kad dalis nuo 72 iki 81 km yra sparčiai blogėjanti, įvertinsime tai ir žiūrėsime pagal finansavimą kitais metais, tvarkysime“, – sakė R. Lipkevičius.
Lietuvos automobilių kelių direkcijos direktorius taip pat pažymėjo, kad praeitą savaitę Lietuvoje siautusi liūtis daugiausiai nuostolių padarė Prienų ir Kaišiadorių rajonų keliams. R. Lipkevičius konstatavo, kad liūtis padarė nemažai žalos, nes vietomis reikia iš naujo tiesti apie 50 metrų atskiro kelio, kalbant ir apie santaką, ir apie asfalto dangą.
„Kaišiadorių rajone buvo pažeisti keturi keliai, du iš jų jau pavyko atstatyti ir iš principo ten eismas yra garantuotas. Kiti du, kur jau buvo pažeisti tiek, kad nebegalima organizuoti eismo, suorganizuotos apylankos ir skaičiuojami bei rengiami paprastieji remonto aprašai ir įmonė turės pasirengusi aprašus susiderinti ir tuos nuostolius, kuriuos pridarė gamta, atstatyti“, – aiškino jis.