Anot socialdemokrato, projektas šiuo metu yra užregistruotas, tačiau dar turi įvykti siūlymo pateikimas. Šį projektą jau pasirašė 10 Seimo narių iš įvairių frakcijų. J.Sabatauskas mano, kad jei pakeitimus priims, jie įsigalios tik nuo kitų metų.
„Dabar reikės Vyriausybės nuomonės dėl šio siūlymo, bet jie pastaruoju metu stipriai vėluoja su išvadomis. Tikiuosi, kad toks teisinis reguliavimas atneš daugiau saugumo, nes dabar Vilniaus ligoninės pateikia šiurpią statistiką“, – pasakojo socialdemokratas.
Pašnekovas pridūrė, kad medikai pateikė informaciją, jog net 55,8 proc. traumuotų žmonių būna pėstieji, kurie susidūrė su paspirtukininkais.
Šis siūlymas ne visus tenkina, nes į socialdemokrato pašto dėžutę siunčiami laiškai, kuriuose išreiškiama lietuvių kritika pokyčiams. Ypač gyventojams nepatinka, jog siūloma sumažinti greitį bei naudoti mažesnės galios paspirtukus.
J.Sabatauskas visiems aiškina, jog šiuos pakeitimus priima ne dėl to, kad nemėgsta elektrinių paspirtukų. Pasak pašnekovo, jis su elektriniu paspirtuku važiavęs ne vieną kartą ir džiaugiasi, jog yra galimybė su juo nuvažiuoti ir sutaupyti laiko.
Naujienų portalui lrytas.lt pasiteiravus socialdemokrato, ar Gedimino prospekte turėtų būti draudžiamas važiavimas elektriniais paspirtukais, atsakė, jog tai yra Vilniaus miesto savivaldybės reikalas. Tačiau pažymėjo, kad kitose šalyse yra daug griežtų ribojimų.
Susisiekimo ministerijos (SM) atstovai minėjo, kad Seime turėtų būti priimtas sprendimas prašyti Vyriausybės išvados dėl įstatymo projekto.
„Tokiu atveju, SM kartu su kitomis už eismo saugumą atsakingomis institucijomis (VRM, policija ir kt.) detaliai išnagrinės įstatymo projektą ir parengs Vyriausybės išvados projektą.
Be to, įstatymo projektą ir dėl jo parengtą Vyriausybės išvados projektą galės įvertinti Eismo saugumo taryba, kad Vyriausybės išvadoje išdėstyta pozicija būtų suderinta su visomis už eismo saugumą atsakingomis institucijomis“, – pažymėjo Susisiekimo ministerijos atstovai.