32,34 mln. eurų vertės projektas dar nėra visiškai baigtas, šiuo metu įrengiama atraminė siena. Darbus baigti planuojama antrąjį šių metų ketvirtį, pranešė Susisiekimo ministerija.
Iki 2024 pirmojo pusmečio pabaigos planuojama rekonstruoti šalia naujojo tilto esantį vieną labiausiai apkrautų šalyje A. Meškinio (Kleboniškio) tiltą – jo rangovo konkursą planuojama paskelbti netrukus. Pasak Kelių direkcijos, atnaujinus šį vidurinį iš trijų tiltų vėliau ketinama rekonstruoti likusį – trečiąjį (pietinį) tiltą.
Naujo tilto statyba ir A. Meškinio tiltų sutvarkymas yra dalis maždaug 100 mln. eurų vertės Islandijos plento rekonstrukcijos projekto, kurį įgyvendinus bus atskirti skirtingo greičio transporto srautai.
Tai intensyviausias kelio ruožas Lietuvoje. Skaičiuojama, kad per magistralinio kelio A1 Vilnius–Kaunas–Klaipėda ruožą nuo Biruliškių sankryžos iki „Via Baltica“, į kurią patenka ir A. Meškinio tiltai, eismo intensyvumas siekia iki 78 tūkst. automobilių per parą.
Skaičiuojama, kad, sutvarkius visą Islandijos plentą, padidės eismo pralaidumas ir saugumas – vairuotojai sutaupys 8 mln. valandų laiko, kuris dabar prarandamas spūstyse.
Ketvirtadienį vyks simbolinis renginys, jame dalyvaus susisiekimo ministras Marius Skuodis, Seimo nariai, Lietuvos automobilių kelių direkcijos, savivaldos ir rangovų atstovai.